09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش تشریفاتی حاشیه ورساچه با رنگ قرمز زرشکی، لاکی و در سایر رنگ های سفارشی با قیمت عمده مناسب در کاشان تولید و پخش می شود.

فرش تشریفاتی را می توان در فضاهای مختلف اعم از منازل مسکونی در راهرو و راه پله استفاده نمود و یا اینکه در مکان های تجاری که نیاز به یک دکور مجلل و تشریفاتی دارند پهن کرد. هرچه محلی که مورد نظر است اهمیت بیشتر داشته باشد و لوکس تر باشد، لازم است در انتخاب این فرش هم دقت بیشتری شود و طرح و رنگ و جنس آن به دقت انتخاب شود. هتل های بزرگ و لوکس تالار های شکیل و مجلل و مکان های نظیر اینها معمولا فرش تشریفاتی می خواهند که هم در طرح و رنگ خاص باشد و هم جنس آن مرغوب باشد، زیرا دکور گران قیمت و زیبا دارند که لازم است فرش مورد استفاده در آن فضا متناسب با فضا بوده و چیدمان را تکمیل نموده و زیباتر جلوه دهد.

فرش تشریفاتی از لحاظ رنگبندی، طرح و نوع باف انواع مختلفی دارد که مرغوف ترین آن همان فرش قرمز ساده با حاشیه کرم است که در همه فضاها نیز مصرف می شود، پس از آن فرش تشریفاتی ورساچه است که این مدل هم شناخته شده بوده و مدل های مختلف از آن اعم از موکت تشریفاتی و فرش ورساچه در کیفیت های سفارشی مختلف تا کنون تولید شده است.

علاوه براینها که نمونه هایی هم از این مدل ها در گالری سایت قرار داده شده است، نقشه های خاصی هم وجود دارند که یا خود خریدار آن را برای بافت در رنگ مورد نظرش پیشنهاد داده و یا اینکه طراحان طراحی آن را انجام داده اند، در هر صورت آنچه لازم است بدانید این است که هر طرح و رنگ، کیفیت و بافتی که برای فرش تشریفاتی می خواهید، می توانید در این گالری سفارش دهید و محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر