09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی که دارای الیاف پلی استر ارزان در بافتشان هستند به صورت عمده و با قیمت خوب جهت صادرات به کشورهای منطقه در این مجموعه معرفی می شوند.

کشورهای اطراف ایران عمدتا جنگ زده هستند، اقشار ضعیف و کم درآمد دارند که بیشترین تلاشان تهیه محصولات ارزان قیمت است. لذا در حوزه فرش هم کارخانه ها تلاش نموده اند محصولاتی را برای این کشورها تولید کنند که هم طرح و نقشه ای متناسب با فرهنگ و سلیقه این کشورها باشد و هم از لحاظ قیمتی به گونه ای باشد که خریداران این مناطق جذب محصولات ایرانی شود. فرش هایی که با نخ پلی استر بافت می شود، عمدتا به صورت کامل به همین کشورها صادر می شوند. این محصولات به صورت 440 شانه، پانصد و فرش طرح 700 شانه تولید می شوند. وزن فرش یکی از عوامل تعیین کننده و اساسی در قیمت این محصولات می باشد و اگر مشتریانی باشند که بخواهند با کاهش یا افزایش وزن فرش قیمت آن را تغییر دهند با سفارش در تیراژ بالا می توانند این کار را انجام دهند.

فروش عمده فرش ارزان صادراتی

مجموعه پرسان پارس انواع مختلف فرش های ارزان قیمت بی سی اف، پلی استر و اکریلیک را داری قیمت فروش خوب و مناسب برای صادرات به کشورهایی چون عراق و افغانستان می باشد، تولید می کند و به صادرکننده ها و تاجرانی که در این کشورها تجارت دارند عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت محصولات و نوع نقشه های موجود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر