09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 17 مرداد 1397 در ساعت 19 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ سابلمیشن حرارتی یک از دستگاه های چاپ حرارتی است که برای تولید تابلو فرش چاپی استفاده می شود و فرش خام سفید مورد نیاز آن توسط این مرکز تولید می شود.

رایج ترین استفاده فرش خام سفید برای چاپ سابلیمیشن حرارتی است، زیرا این دستگاه را بسیاری از افراد که در حوزه چاپ فعال هستند، در اختیار دارند و در کنار سایر محصولات، تابلو فرش چاپی هم تولید می کنند. اکثر این افراد قبلا در حوزه تولید تابلو فرش ماشینی فعالیتی نداشته اند و به همین دلیل اطلاعات چندانی از شانه و تراکم فرش ها جنس الیاف و بهترین فرشی که می توان برای فرآیند چاپ استفاده کرد اطلاعی ندارند. این موضوع باعث شده تولیدات شرکت های مختلف از فرش خام در بازار پخش شود که تنها تعداد معدودی از این فرش های خام برای چاپ مناسب هستند و مابقی پس از تست های زیاد نتیجه نامشخص و منفی برای چاپ روی فرش دارند، به خصوص در چاپ عکس چهره روی فرش که کیفیت فرش خام اهمیت زیادی پیدا می کند.

لذا به افرادی که می خواهند فرش خام سفید برای چاپ روی فرش تهیه نمایند توصیه می کنیم، مقالات ما را در حوزه تولید تابلو فرش چاپی مطالعه نمایند و اطلاعاتی که برای تولید یک تابلو فرش چاپی زیبا کسب نمایند را بدست آورد سپس با داشتن دانش کافی در مورد انواع فرش خام موجود و بهترین مدل فرش خام اقدام به تهیه فرش سفید مورد نیازشان نمایند. در این گالری هم چند مدل فرش خام تولید می شود که اگر کسی قصد خرید داشته باشد، با توجه به نوع نیازش بهترین محصول برای خریدش توسط کارشناسان معرفی می شود. بنابراین عزیزانی که قصد خرید فرش سفید برای چاپ در سراسر کشور دارند، می توانند برای خرید مستقیم از کاشان با مشاورین ما در ارتباط باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر