09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی درجه یک در بهترین کیفیت و زیباترین نقشه ها در گالری پرسان پارس جهت فروش آنلاین به سراسر کشور با قیمت ویژه عرضه شده است.

فرش های ماشینی که در کاشان تولید می شود از نظر شانه و تراکم به چند دسته تقسیم می شود. ارزان ترین نوع فرش ماشینی که بیشتر برای مکان های عمومی و صادرات به عراق و افغانستان استفاده می شود 350 و 440 شانه بوده و الیاف بی سی اف و پلی ستر در بافتشان استفاده می شود. اما محصولاتی که مصرف داخلی داشته و بیشتر مردم کشور خرید می کنند در بازه 500 شانه تا 1200 شانه قرار دارد که اقشار کم درامد به ویژه در شهرستان های کوچک عمدتا فرش های پانصد شانه و طرح 700 شانه را خرید می کنند و فرش های 700 شانه و 1000 شانه را قشر متوسط جامعه که اکثریت مردم را تشکیل می دهند خرید می کنند. فرش 1200 شانه هم که محصولات جدید و متفاوتی هستند در شهرهای بزرگ بیشترین میزان فروش را دارند، علاوه بر این در حوزه صادرات به کشورهای اروپایی نیز فرش های هزار و هزار و دویست شانه بیشتر مورد توجه هستند.

خرید آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس

شرکت پرسان پارس تلاش دارد یک مجموعه کامل از انواع فرش را به مشتریانش ارائه دهد تا تمامی مشتریان را پوشش دهد. انواع فرش ماشینی مرغوب از 350 شانه گرفته تا 1200 شانه در پالت رنگی مختلف تولید شده و در گالری سایت نمایش داده شده است. مشتریان می توانند با توجه به قیمت و شانه و تراکمی که برای فرش دلخواهشان در نظر گرفته اند به بخش های مختلف گالری مراجعه نموده و طرح دلخواهشان را انتخاب نمایند. کارشناسان می توانند شما را جهت انتخاب راحتتر یاری نموده و اطلاعات کامل مربوط به هر محصول را در اختیارتان قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر