09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی اگر دارای طرح و نقشه خوب و کیفیت بافت عالی باشد، رخ زیبایی خواهد داشت و در فروشگاه های سطح کشور مورد توجه ویژه برای فروش خواهد بود.

فرش ماشینی در چند سال اخیر بازار داغی را شاهد بوده است. ظهور نمایشگاه های بزرگی چون شهر فرش، آقای فرش و سرای ابریشم که همگی در مدت کوتاهی رشد نموده و به چندین شعبه تقسیم شده اند نشان می دهد محصولات تولیدی جدید مورد پسند عموم مشتریان واقع شده اند و فروششان به ویژه در شهرهای بزرگ بالا است. فرش هزار شانه و 1200 شانه که ظرافت بالا و نقشه های متنوع دارند، به علت تولید در رنگ های مختلف معمولا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند و هر مشتری با هر دکوراسیون در منزل می تواند یک فرش مناسب از بین تولیدات جدید انتخاب نماید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

فرش های ماشینی جدید با شانه و تراکم بالا تولید می شوند، ظریف و زیبا هستند و کیفیت بافت عالی دارند، تمامی این عوامل موجب شده تا قیمت تمام شده این محصولات نیز بالا باشد و فرش جزء لوازم خانگی گران قیمت شمرده شود. بنابراین مشتریان، امروزه تلاش می کنند به نحوی فرش مورد نیازشان را تهیه کنند که هزینه تمام شده آن برایشان به حداقل برسد. در خریدهای آنلاین به علت حذف هزینه های جانبی مشتری می تواند فرش را با مناسب ترین قیمت درب کارخانه تهیه نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر