09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید عمده تابلو فرش سفید ساده باف با کیفیت خوب جهت چاپ انواع عکس در مجموعه پرسان پارس انجام شده و پخش به سراسر کشور انجام می شود.

پس از اینکه اولین تابلو فرش های چاپی وارد بازار شده و به علت کیفیت و جلوه خوبشان مورد توجه عمومی قرار گرفتند، کم کم تولید این محصولات در شهرستان های مختلف گسترش یافته و افراد زیادی با استفاده از دستگاه های چاپ سابلیمیشن وارد حوزه تولید تابلو فرش چای شده اند. چاپ تابلو فرش چاپی خوب زمانی امکان پذیر است که علاوه بر استفاده از یک دستگاه با قدرت پرس بالا و تنظیمات مناسب چاپ، فرش ساده باف مناسبی نیز برای عملیات استفاده شود تا بیشترین میزان جذب رنگ در آن ایجاد گردد. در حال حاضر محصولی که بیشترین بازدهی را داشته و در چاپ با دستگاه های مختلف کیفیت تولیداتش مناسب بوده است، فرش 1000 شانه ابریشمی است که با تراکم 3000 تولید می شود و داشتن همین شانه و تراکم بالا و الیاف مناسب موجب شده تولیداتی زیبا و جذاب حاصل گردد.

این مرکز تابلو فرش های سفید را در سایز 50*70 و 50*70 و 50*35 و سایز سفارشی مشتریان برش زده و ریشه و زیگزاگ می کند و به شهرهای مختلف ارسال می نماید. مشتریان می توانند قبل از خرید عمده، نمونه هایی را از مجموعه با قیمت عمده سفارش دهند و پس از اطمینان از کیفیت محصولات خریدشان را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر