09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طرح شکارگاه که در غالب فرش 1200 شانه با تراکم بالا تولید می شود، ظرافت و زیبایی فوق العاده ای دارد که موجب شده در فروش های حضوری و آنلاین بسیار مورد توجه قرار گیرد.

نوع طرح و نقشه در تولید فرش ماشینی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا اولین و مهمترین چیزی است که خریدار به آن توجه نموده و اگر نظر مشتری را جلب نماید، می تواند منجر به خرید شود. این موضوع در مورد فرش های جدید 1000 شانه و 1200 شانه اهمیت بیشتری دارد ، چراکه قیمت این محصولات بالاتر است و معمولا مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند، به طرح و نقشه، ترکیب رنگ ها و سایر مشخصات و ویژگی های فرش بیش از سایرین توجه می کنند.

در تولید فرش 1200 شانه به علت ظرافت بالایی که این محصولات دارند می توان ظریف ترین و خاص ترین فرش ها را برای بافت طراحی نمود. معمولا کارخانه های فرش برای بافت نقشه های خوب در این کیفیت سراغ دستبافته های ابریشمی قم می روند که نقشه های خاص و ظریفی دارند؛ یکی از این طرح های ظریف و محبوب نقشه شکارگاه می باشد که بسیار محبوب و معروف است. شرکت های برجسته تولید کننده فرش این نقشه را با پالت های مختلف طراحی و بافت نموده اند و به علت جذابیت این طرح در بافت فروش خوبی هم در بازار برای آن حاصل شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر