09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پخش جدیدترین مدل از فرش 1000 شانه تراکم 3000 هشت رنگ و ده رنگ به قیمت درب کارخانه در این گالری به شکل آنلاین انجام می شود.

تنوع طرح و نقشه و رنگبندی فرش ماشینی در سال های اخیر به حدی زیاد شده است که کارخانه های فرش ماشینی دیگر تولید انبوه از چند طرح مشخص ندارند، بلکه روند تولید به گونه ای شده که این نقشه ها در اختیار خریداران قرار می گیرد تا طرح و رنگ مورد نظرشان را انتخاب نموده و سپس سفارششان را ثبت نمایند و بعد از اینکه خریدشان قطعی شد، کارخانه اقدام به بافت فرش ها می کند، در واقع فرش ها به علت تعدد طرح و رنگ امکان بافت و انبارشان وجود ندارد و هر طرح ابتدا فروخته شده و پس از آن تولید می شود. البته شرکت های برجسته و بزرگ همواره از اکثر طرح های محبوب و پر فروش خود تعدادی فرش آماده دارند تا درخواست مشتریان و سفارششان را با سرعت بیشتری انجام دهند و در بخش فروش وقفه زیادی ایجاد نشود.

فرش هزار شانه تراکم سه هزار در حال حاضر در زمه فرش های محبوب مشتریان بوده وفروش بالایی دارد، این مدل فرش به دو صورت فرش 8 رنگ و فرش 10 رنگ تولید می شود که اختلاف قیمت اندکی هم با هم دارند و این دو دسته بودن فرش 1000 شانه از نظر تعداد رنگ، باعث شده تنوع طرح و نقشه ها بسیار بیشتر و رنگبندی محصولات هم بهتر شود. فرش 1000 شانه به هر دو صورت 8 رنگ و فرش 10 رنگ در گالری سایت ارائه شده که شامل جدیدترین نقشه ها و پرفروش ترین مدل ها برای مشتریان عزیز می باشد. فرش های هزار شانه مجموعه پرسان پارس با قیمت درب کارخانه و به شکل آنلاین در حال توزیع به شهرستان های مختلف سراسر کشور می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر