09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید و پخش عمده انواع کناره فرش تشریفاتی خوب و باکیفیت در کاشان باعث شده این منطقه به عنوان مرجع اصلی تهیه این محصولات در سراسر کشور شناخته شود.

استفاده از فرش تشریفاتی در هتل ها و تالار ها رواج دارد و به مجلل شدن هرچه بیشتر این فضاها کمک می کند. به طور کلی در ایران فرش اهمیت زیادی دارد و در هر مکان عمومی، تجاری و یا مسکونی نوع فرش و نحوه مفروش نمودن فضاهای مختلف بسیار مورد توجه بوده و حساسیت زیادی بر روی آن وجود دارد. تولیدات فرش تشریفاتی هتلی هم به خاطر مصرف بالای این محصول در مکان های تجاری می باشد. فضاهایی چون راهروی هتل ها، ورودی رستوران ها و تالار ها باید دارای یک کفپوش خاص و زیبا باشد تا بازدید کننده های بیشتری را جذب کند. هتل داران و رستوران ها هم در انتخاب و خرید فرش تشریفاتی حساسیت زیادی به خرج می دهند و تلاش می کنند محصولی متفاوت و زیبا برای محل مورد نظرشان تهیه کنند.

سفارش بافت فرش تشریفاتی جدید

تولید فرش تشریفاتی تنها محدود به کناره فرش قرمز ساده با حاشیه کرم نباشد و این امکان برای مشتریان فراهم شود که طرح و نقشه خاص با رنگبندی مورد نظرشان را با توجه به دکوراسیون محل انتخاب کنند. البته چنین سفارشاتی در هر مجموعه ای امکان بافت ندارند و در حال حاضر مجموعه پرسان پارس جزء معدود تولید کنندگان محصولات سفارشی در کشور می باشد که سفارشات این چنینی با شرایط خاص برای هتل داران عزیز انجام می شود. نمونه های متعددی از این تولیدات زیبا و جذاب در گالری فرش تشریفاتی قرار داده شده است که قبلا توسط مشتریان پیشین مجموعه سفارش داده شده و به مرحله تولید رسیده اند، مشتریان جدید می توانند از همان نقشه ها برای خریدشان انتخاب نمایند و یا در صورت تمایل یک طرح و رنگ جدید مطابق با سلیقه خود برای طراحی و تولید سفارش دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر