09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای مفروش نمودن اتاق کودکتان با فرش عروسکی و با طرح سفارشی مد نظرتان می توانید در این گالری سفارش فرش چاپی زیبایی را با قیمت مناسب دهید.

اتاق کودک یک فضای خاص و متفاوت با سایر بخش های منزل می باشد که حتما باید از رنگ های شاد و روشن و با تنوع بالا در آن استفاده شود تا علاوه بر ایجاد یک روحیه شاد و سرزنده در کودک ذهن او را نیز خلاق و پرتکاپو نماید. بیشترین فضای اتاق کودک را فرشی که در آن پهن می شود پر می کند و بنابراین انتخاب فرش خوب می تواند بخش بزرگی از دیزاین اتاق کودک را شامل شود. از سوی دیگر از آنجایی که تماس بین بدن کودک با فرش اتاقش زیاد است لازم است جنسی که برای فرش اتاق کودک انتخاب می شود هم حساسیت زا نباشد و دارای لطافت و نرمی لازم باشد، بنابراین این نکات را اگر بخواهید در خرید فرش کودک مد نظر قرار دهیم  با توجه به تخصصی که در حوزه تولید انواع فرش داریم به شما خواهیم گفت چه فرشی برای اتاق کودک مناسب است.

انواع فرش اتاق کودک

از نظر روش تولید فرش اتاق کودک به دو دسته فرش چاپی و فرش بافتی تقسیم می شود که فرش بافتی از نظر شانه و تراکم و جنس الیاف خود به چند دسته تقسیم می شود. فرش چاپی هم ممکن است همین تقسیم بندی ها را در تولید داشته باشد. اما عمدتا فرش عروسکی چاپی روی فرش 1200 شانه تراکم 3600 اکریلیک هیت ست شده چاپ می شود که هم از لحاظ شانه و تراکم بالاترین ریزبافتی را دارد و هم از نظر لطافت و نرمی و کیفیت نخ جنس مرغوبی می باشد.

اما فرش عروسکی بافتی ممکن است از الیاف بی سی اف هیت ست یا پلی استر هم تهیه شود که هم دوام پایینی دارد و هم زیبایی ظاهری آن کمتر می باشد. در بین فرش اتاق کودک بافتی بهترین کیفیت مربوط به فرش 700 شانه اکریلیک می باشد که آن هم توسط تعداد بسیار محدودی از شرکت ها در تعداد محدودی طرح تولید می شود و تنوع لازم را ندارد.

فرش عروسکی چاپی اتاق کودک

با توجه به توضیحات فوق می توان گفت در حال حاضر بهترین مدل فرش اتاق کودک مربوط به فرش چاپی می باشد که جنس الیاف آن خوب و دارای لطافت بالایی بوده، قدرت جذب رنگ بالا و تنوع زیادی در طرح های آن می توان ایجاد نمود و حتی خود مشتریان هم می توانند یک نقشه خاص را که دوست دارند برای چاپ سفارش دهند. یکی از سوال های مهم و اساسی مشتریان این است که آیا چاپ طرح روی فرش دوام بالایی دارد؟ به مرور زمان یا شستشو امکان تغییر در رنگبندی یا کمرنگ شدن نقشه وجود دارد یا خیر؟

فرش عروسکی چاپی

در پاسخ به این سوال باید گفت فرآیند چاپ عکس روی فرش در دمایی بیش از 180 درجه سانتیگران انجام می شود و بنابراین تثبیت رنگ بالایی روی فرش خواهد بود و حتی شستشوی فرش با آب کاملا جوشیده هم در رنگ و زیبایی فرش تغییری ایجاد نمی کند از نظر سلامتی رنگ های به کار رفته در فرش کاملا جذب شده و تاثیر منفی روی بدن کودک نخواهند داشت.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر