09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 28 تير 1396 در ساعت 18 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر قصد دارید عکس شخصی خود را بر روی تابلو فرش چاپ نمایید، می توانید بهترین کیفیت ها را در این مجموعه برای سفارش خود انتخاب نمایید.

مدتی است که چاپ عکس بر روی تابلو فرش در شهرستان های مختلف رواج یافته و افراد مختلف با استفاده از دستگاه های چاپ حرارتی سفارشات مختلف مشتریان را انجام می دهند. همانطور که می دانید شهر کاشان که مرکز تولید انواع فرشو تابلو فرش ماشینی در ایران می باشد، همواره در این صنعت پیشتاز بوده و بهترین نو آوری ها در زمینه تولید هر نوع محصول مرتبط با صنعت نساجی کشور از این منطقه آغاز شده است. هم اکنون هم که انواع سفارشات چاپ عکس روی تابلو فرش در شهرهای مختلف کشور انجام می شود، تولید کننده های شهر کاشان با داشتن تجربه و مهارت بیشتر در این حوزه و در اختیار داشتن بهترین فرش های سفید خام برای استفاده در عملیات چاپ می توانند بهترین محصولات درجه یک را به مشتریانشان عرضه کنند.

چاپ عکس روی تابلو فرش به صورت پشت و رو

اکثر افرادی که در حوزه چاپ عکس فعالیت دارند، تولیداتی که به مشتریانشان عرضه می کنند تنها به صورت یکرو می باشدو علاوه براین از ارزان ترین فرش سفید خام برای این امر استفاده می شود. در مجموعه پرسان پارس چاپ عکس روی تابلو فرش به صورت دورو انجام می شود، ریشه تابلو فرش ها ابریشمی بوده و بهترین فرش سفید خام که دارای الیاف ابریشمی می باشد و قدرت جذب رنگ بالایی داشته و در مقابل شستشو نیز مقاوم بوده و تغییر رنگ در آن ایجاد نمی شود، برای عملیات چاپ استفاده می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر