09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ انواع عکس سفارشی از چهره شخصی، طبیعت، طرح آیات قرآنی و فرانسوی روی فرش ساده باف هزار شانه ابریشمی مرغوب با سفارش مشتریان از سراسر کشور انجام می شود.

تولید تابلو فرش چاپی در سال های اخیر مشتریان زیادی را جذب صنعت تابلو فرش نموده است. به ویژه افرادی که می خواهند عکس شخصی خود یا اطرافیانشان را به تابلو فرش تبدیل کنند، از این روش جدید استقبال زیادی نموده اند. زیرا تولید تابلو فرش چاپی در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود، قیمت آن هم نسبت به نوع بافتی مناسب تر بوده و در مجموعه محصول نهایی وضوح بهتر و ظاهر زیباتری دارد.

در این مجموعه سفارشات متعددی از تابلو فرش چاپی شخصی و دیگر طرح های آیه و منظره طبق سفارش خریداران چاپ شده و با توجه به تجربه بالایی که در این حوزه در این مجموعه حاصل شده است، تلاش شده از بهترین فرش ساده باف سفید و بهترین مواد اولیه برای فرآیند چاپ استفاده شود که نتیجه آن تولید تابلو فرش چاپی زیبا و با کیفیت بوده است. در این گالری نمونه هایی از این محصولات زیبا را قرار داده ایم. نمونه های بیشتر در تلگرام مخصوص تابلو فرش چاپی این مجموعه موجود می باشد که در صورت نیاز می توانید لینک آن را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر