09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 31 تير 1396 در ساعت 10 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی به شکل گرد و بیضی در ابعاد مختلف به صورت سفارشی در شانه و تراکم مورد نظر خریدار توسط مجموعه پرسان پارس تولید می شود.

تولید فرش ماشینی گرد و بیضی اویل تنها در ابعاد کوچک و برای استفاده به عنوان پادری انجام می شد. به مرور سبک چیدمان و دکور منازل ایرانی تغییر کرده و استفاده از فرش های زیبا با طرح یا شکل هندسی خاص رایج شده و مشتریان جدید این مدل فرش ها را به طرح های معمولی قدیمی ترجیح می دهند. همین امر موجب شده تا کارخانه ها نیز تغییراتی در روند تولیدشان اعمال نموده و تلاش کنند محصولاتی متفاوت و مطابق با سلیقه مشتریان جدیدشان تولید کنند. هنوز هم مشتریان فرش گرد و بیضی تا حدی افزایش پیدا نکرده که کارخانه ها بتوانند رسما و در تیراژ بالا این محصولات را تولید نموده و روانه بازار کنند. اما امروز این امکان برای خریداران فراهم شده که هر طرح و نقشه ای از فرش های مستطیل رایج که مورد پسندشان واقع شده است را در قالب فرش گرد و بیضی سفارش دهند، بدین ترتیب آن نقشه در ابعاد مورد نظرشان طراحی شده و در مدت زمان مشخص برایشان به شکل سفارشی تولید شده و ارسال می شود.

مشخصات فرش ماشینی گرد و بیضی

از آنجایی که در حال حاضر اکثر فرش های ماشینی با شکل هندسی خاص به شکل سفارشی بافت می شوند، مشتریان می توانند مشخصات فنی مورد نظرشان را نیز در فرش مورد نظرشان اعمال نمایند، یعنی اگر تمایل داشته باشند فرش گرد را در کیفی 700 شانه، 1000 و یا 1200 شانه داشته باشند می توانند طرح فرش را از بین محصولات با کیفیت مورد نظرشان انتخاب کنند تا طراحی و بافت آن در همان شانه و تراکم انجام شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر