09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 10 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی خوب که دارای شانه و تراکم بالا و کیفیت بافت مناسب هستند را می توانید در گالری فرش 1000 شانه و 1200 شانه پرسان پارس مشاهده نمایید.

جامعه ایرانی در دهه اخیر دچار تغییرات زیادی از لحاظ جمعیتی بوده است. کاهش نرخ باروری از یکسو و از سوی دیگر روند کاهشی تشکیل خانواده و همچنین تغییر در سبک زندگی قشر متوسط جامعه حجم استفاده از فرش ماشینی را تا حد زیادی کاهش داده است. از سوی دیگر کارخانه های تولید فرش تعدادشان افزایش یافته است. نتیجه این امر افزایش عرضه نسبت به تقاضا می باشد و مشکلات در زمینه فروش فرش کم کم در بین کارخانه ها تاثیرش نمود پیدا می کند.

کارخانه های بزرگ برای تشویق مشتریان به خرید، تولیدات جدیدی را وارد بازار نموده اند که دارای شانه و تراکم بالا هستند، بسیار ریزبافت و ظریف بوده و با داشتن جلوه خوب مشتریان زیادی را جذب نموده اند. طرح هایی هم که برای بافت انتخاب شده همگی متنوع بوده و در زمینه رنگ های مختلف تولید می شوند.

فرش 1200 شانه تراکم 3600

فرش ماشینی 1200 شانه با الیاف اکرولیک هیت ست شده با نمره 37 و 40 در کاشان بافت می شود. با توجه به جدید بودن این محصول، تمامی دستگاه های بافندگی تولید کننده آن به روز بوده و با جدیدترین تکنولوژی کار می کنند، لذا کیفیت بافت و جلوه ای که این تولیدات دارند بسیار بالاتر از محصولات قدیمی می باشد. مشتریان عزیز جهت تهیه فرش های جدید 1200 شانه که طرح های خاص و زیبا دارند می توانند علاوه بر گالری سایت در شبکه های اجتماعی نیز مجموعه ما را دنبال کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر