09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1000 شانه به خاطر زیبایی، تنوع طرح و کیفیت بافت عالی در سفارش های آنلاین سهم فروش قابل توجهی را از آن خود نموده است.

امروزه با توسعه سایت های فروش آنلاین و ظهور شبکه های اجتماعی مختلف، نوع تجارت و خرید و فروش ها نیز تغییر کرده و سمت و سوی فروش ها به سمت اینترنتی شدن متمایل شده است. هر کسب و کاری برای رقابت و ماندن در بازار رقابتی امروز ناچار است خود را آپدیت نموده و با روش های جدید فروش سهمش از بازار را حفظ نماید. فرش ماشینی محصولی است که استقبال خوبی از آن در فروش های آنلاین شده است. چرا که یک محصول گران قیمت بوده و مغازه دارها قادر نیستن تنوع زیادی از این محصولا را در مغازه خود داشته باشند، علاوه براین همین قیمت بالا موجب شده مشتریان حساس تر شده و همواره به دنبال مرکزی باشند که بتوانند فرش را ارزان تر خرید کنند. این موضوع در مورد فرش های گران قیمتی چون فرش هزار شانه و 1200 شانه ملموس تر بوده و میزان فروش های آنلاین این محصولات بسیار بالاتر می باشد، چراکه تهیه مستقیم از کارخانه همواره به صرفه تر می باشد.

در این گالری نیز تلاش شده محصولاتی، زیبا، متفاوت و با دوام از برندهای برجسته کشور به مشتریان معرفی شود و با قیمت مناسب از کاشان برای خریداران ارسال گردد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر