09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مفروش نمودن فضای ورودی مکان های مسکونی ی تجاری با فرش تشریفاتی قرمز می تواند زیبایی و جذابیت زیادی به فضا ببخشد. در این سایت پخش مستقیم این محصول از کاشان به سراسر کشور انجام می شود.

رول های قرمز تشریفاتی از جمله کفپوش هایی هستند که با وجود داشتن مصرف زیاد در شهرهای مختلف و اماکن گوناگون هنوز مرجع مشخصی در بازار برای خریدشان وجود ندارد و افرادی که قصد تهیه این محصول را دارند، عمدتا هنگام خرید لازم است جستجوی زیادی داشته باشند و اکثر این خریداران با انواع فرش و موکت و موکت فرش های تولیدی اصلا آشنایی نداشته و تنها آن را با نام فرش تشریفاتی یا همان Red Carpet می شناسند. اما اگر شما خریدار این محصول هستید لازم است بدانید که این محصول در چند کیفیت مختلف در کشور تولید می شود و لذا با قیمت های متفاوتی هم در بازار عرضه می شود.

انواع فرش و موکت تشریفاتی

 اگر به دنبال فرش تشریفاتی قرمز هستید. باید بدانید که فرش این کفپوش با دو جنس مختلف اکریلیک و پلی استر تولید می شود و نوع پلی استر ارزان تر بوده و جنس اکریلیک مقاوت تر و دارای قیمت بیشتر است و عمدتا به صورت 500 شانه با تراکم 1000 تولید می شوند. اما اگر قصد تهیه موکت تشریفاتی دارید باید بدانید که موکت فرش با موکت فرق داشته و قیمت موکت فرش بالاتر از موکت معمولی بوده و کمی ضخیم تر است. این محصول به دو صورت حاشیه معمولی و حاشیه ورساچه با حاشیه طلا کوب تولید می شوند. مشخصات کامل انواع فرش تشریفاتی، قیمت و نحوه خرید این محصول را کارشناسان به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر