09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش با طرح سنتی را می توان در سفره خانه ها و رستوران های دارای آلاچیق استفاده نمود، خرید این مدل پشتی فرش ماشینی در مجموعه پرسان پارس با قیمت مناسب می باشد.

پشتی فرش ماشینی یکی از مصارف اصلی سفره خانه ها و رستوران های بزرگ دارای آلاچیق هستند. معمولا این پشتی با فرش درون آلاچیق ست می شود تا نمای بهتر و جالب تری در این مکان ها ایجاد شود. سفره خانه های قدیمی به دیزاین و زیبایی فضای داخلی محوطه اهمیت زیادی نمی دهند اما سفره خانه های جدیدتر و به روز تر اهمیت زیادی به زیبایی فضا می دهند، چراکه به این موضوع کاملا واقف هستند که مشتریان این مکان ها بیشتر به خاطر زیبایی و سنتی بودن فضا است که تشویق به حضور در آن مکان می شوند و بنابراین لازم است تدابیر لازم برای ایجاد یک محیط خوب و دلنشین اتخاذ شود.

تولید پشتی فرش سنتی در کاشان

کاشان به عنوان مرکز و معدن اصلی تولید فرش و رویه پشتی در ایران شناخته می شود و انواع متنوع از این محصولات را در طرح های گوناگون و قیمت مختلف می توان در این منطقه یافت. علت عمومی بودن سفره خانه ها و رستوران ها پشتی هایی که برای این مکان ها مصرف می شود ارزان قیمت هستند و نمونه های با کیفیت بالا 700 شانه و پشتی 1000 شانه در این مکان ها استفاده نمی شود. در حال حاضر هم که پشتی فرش های ماشینی عمدتا در شانه و تراکم بالا و با کیفیت عالی تولید می شود یافتن مدل های ارزان تر کمی دشوار شده است.

در مجموعه پرسان پارس در جهت تامین نیاز رستوران ها و سفره خانه ها به پشتی و فرش ارزان قیمت مدل های مختلف رویه پشتی 440 شانه و 500 شانه هم در کنار سایر مدل های با کیفیت و مرغوب تولید می شود و با توجه به قیمت درخواست شده از سوی خریدار پر شدن پشتی هم در کاشان انجام شده و محصول آماده شده به شهر مورد نظر خریدار ارسال می شود. انواع پشتی درجه یک خوب و مرغوب با قیمت خوب را می توانید به صورت مستقیم از کارگاه های تولید پشتی کاشان تهیه نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر