09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 تير 1398 در ساعت 11 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه در کارخانه های بزرگ و برجسته کاشان با بهترین نخ ترک بافته می شود و به صورت مستقیم از کاشان به سراسر کشور توزیع می گردد.

تهیه فرش مناسب برای منزل قطعا دغدغه همه ما بوده است. در گذشته خرید فرش هم رات و هم سخت بود؛ راحت بود از این جهت که تنوع قیمت و طرح زیادی در بازار وجود نداشت و مشتری ناچار بود از بین طرح های محدود موجود در بازار شهرش در نهایت یک فرش را انتخاب نموده و خریداری کند. از سوی دیگر سخت هم بود، چرا که در اکثر موارد یافتن فرش دلخواه مشکل بود و فرشی که در نهایت خریداری می شد، ممکن بود با آنچه مد نظر خریدار است کاملا متفاوت باشد.

امروزه این مسائل در تهیه فرش کاملا حل شده است، چرا که طرح و نقشه های زیادی برای بافت فرش در کیفیت های مختلف هزار شانه و 700 شانه و 1200 شانه استفاده می شود، تنوع قیمتی محصولات هم به همین دلیل بالا رفته و مشتریان می توانند راحتتر انتخاب و خریدشان را بر اساس بودجه ای که دارند انجام دهند. علاوه براین مشتریان امروزی خریدشان محدود به مغازه های سطح شهر خودشان نمی شود و از طریق اینترنت می توانند به سایت های مختلف فروش دسترسی پیدا کرده و متنوع ترین و جدیدترین محصولات فرش را مشاهده نموده و به صورت مستقیم خریدشان را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر