09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 19 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های سفید ساده باف برای استفاده در فرآیند چاپ عکس به صورت عمده خرید می شوند، این محصولات در این مجموعه به شهرستان های مختلف توزیع می گردند.

تابلو فرش های خام سفید زیادی در بازار موجود هستند که مشتریان برای چاپ عکس روی این فرش ها آنها را خریداری می کنند. اما باید توجه داشته باشید که هر فرش سفیدی برای فرآیند چاپ مناسب نیست و قبل از خرید باید مطالعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بهترین محصول را شناسایی نموده و پس از آن خرید کنید. کارخانه های فرشبافی همگی امکان این را دارند که کنار فرش 9 متری یک رول سفید را بافته و به شما بفروشند، اما آیا آن رول ها برای کار شما مناسب خواهند بود؟ قطعا نه!

خرید بهترین تابلو فرش سفید برای چاپ

مجموعه پرسان پارس از همان ابتدای ورود تابلو فرش چاپی به بازار این کار را به شکل تخصصی آغاز نموده است. تست های متعددی بر روی فرش های ساده باف مختلف با شانه و تراکم مختلف که از الیاف پلی استر یا اکریلیک تولید شده بودند انجام شد. نتایج نشان داد که جنس پلی استر در فرآیند چاپ محصول بهترین تولید می کند و حال اگر همین فرش دارای شانه و تراکم بیشتری هم باشد، قدرت نفوذ رنگ بیشتر شده و محصول زیبا و طبیعی تری حاصل خواهد شد. بنابراین شما که تازه وارد این حوزه شده اید و می خواهید در این مسیر موفق شوید و محصولات خوبی به مشتریانتان عرضه کنید، می توانید با استفاده از تجربه ما با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر