09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 مرداد 1396 در ساعت 18 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1200 شانه یکی از تولیدات محبوب و پرفروش در خرید های اینترنتی می باشد که در این مجموعه با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

تاریخ غنی ایران در حوزه تولید فرش باعث شده کارخانه های فرش ماشینی بتوانند با الهام از فرش های ایرانی محبوب و زیبا جایگاه خوبی در بازار داخلی و جهانی کسب نمایند. فرش های زیبایی که امروزه در نمایشگاه های مختلف مشاهده می کنیم، همگی طرح اولیه شان را از فرش های اصیل و معروف ایرانی گرفته اند، که با نوآوری و خلاقیت طراحان، ابداعاتی در نقشه ها ایجاد شده و متناسب با سلیقه مشتریان امروزی تغییر یافته است. فرش های دستباف هرچه ریزبافت تر بودند، ارزش بیشتر و کیفیت بالاتری داشتند، این موضوع در تولید فرش ماشینی نیز تطابق دارد و به مرور کارخانه ها تلاش نموده اند ظرافت الیاف را بالا برده و با بیشتر کردن شانه و تراکم فرش، تولیداتشان را دستباف گونه و ابریشم گونه نمایند و شباهت بیشتری بین فرش ماشینی و دستباف ایجاد کنند.

خرید فرش 1200 شانه کاشان

در حال حاضر ظریف ترین فرش ماشینی جهان به صورت 1200 شانه با تراکم 3600 تولید می شود که به علت ظرافت بالی الیاف و شباهت خیلی بالا به دستبافته های ابریشمی با نام فرش ابریشم گونه هم شناخته می شود. پالت رنگی متفاوت و زیبا، نخ ظریف و محکم، لطافت و زیر دست نرم از جمله ویژگی های برجسته فرش 1200 شانه است که موجب شده این فرش رخ زیبایی داشته باشد و محبوبیتش در بین خریداران همواره افزون گردد. با توجه به اینکه این فرش جدید است و شانه و تراکم بالا قیمت آن را بیشتر از سایر محصولات نموده، اکثر خریداران ترجیح می دهند، آن را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا قیمت فرش برایشان کاهش یابد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر