09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای خرید اینترنتی جدیدترین مدل فرش 1200 شانه تراکم 3600 که با بافت ظریف و زیبا تولید شده اند می توانید با مشاورین مجموعه پرسان پارس در ارتباط باشید.

در حال حاضر انواع فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف در کارخانه های کاشان تولید می شود که هر کدام با توجه به کیفیت و طرح و نقشه ای که دارند قیمت گذاری می شوند. در بین این تولیدات جدیدترین محصول یعنی فرش 1200 شانه تراکم 3600 که دارای بافت زیبا و ظریف و نقشه های متنوع و خاص می باشد بیش از سایر تولیدات در شهرهای مختلف و به ویژه کلان شهر ها مورد توجه قرار گرفته و خریداران زیادی را جذب نموده است.

به علت اینکه قیمت فرش 1200 شانه در نمایشگاه های سطح شهرها بالا است، فروش اینترنتی آن در سایت کارخانه ها و شرکت های بازرگانی با استقبال زیادی همراه بوده است. شرکت های بازرگانی به علت همکاری مستقیم با کارخانه ها و ارسال مستقیم معمولا قیمت تمام شده پایینی دارند و این امکان برای خریداران فراهم می شود که با صرف هزینه کم بتوانند طرح دلخواهشان را از بین چندین پالت رنگی و نقشه متنوع انتخاب نموده و خریدشان را به راحتی در زمان کم انجام دهند. در این گالری هم که فروش محصولات چندین کارخانه برجسته کشور انجام می شود محصولات خوب و با کیفیت در قیمت مناسب و با تنوع بالا به مشتریان عزیز به شکل اینترنتی عرضه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر