09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 دی 1396 در ساعت 22 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به علت سفارشی بودن طراحی و بافت فرش ماشینی گرد و بیضی این مدل فرش به صورت اینترنتی معمولا خرید شده و در سراسر کشور به همین شکل عرضه می شود.

صنعت فرش ماشینی هم اکنون در حال به روز شدن پیش می رود، این آپدیت شدن تنها به بالا رفتن شانه و تراکم محصولات و بهتر شدن کیفیت محدود نمی شود، بلکه نوع طرح های تولیدی هم نسبت به گذشته زیباتر و متنوع تر شده و محصولات جدید با رنگ زمینه های مختلفی طراحی و تولید می شوند که این امر موجب شده تا مشتریان راحتتر بتوانند فرش و دکور منزلشان را ست کنند. اما این پایان کار نیست و برخی شرکت ها پا را از این هم فراتر نهاده و اقدام به طراحی و بافت انواع فرش های جدید با اشکال هندسی خاص نموده اند. فرش چند ضلعی، فرش گرد و بیضی از جمله این محصولات جدید هستند که البته هنوز در بازار جا نیفتاده و نیاز به زمان بیشتری برای شناساندن این محصولات زیبا و جدید به مشتریان می باشد.

در حال حاضر مشتریان جدید زیادی هستند که تمایل به سفارش این فرش های خاص دارند. لذا برخی کارخانه ها و برند های بزرگ کشور بافت سفارشی این محصولات را انجام می دهند. یعنی ممکن است شما یک طرح یا یک فرش با شکل گرد و بیضی خاص مد نظرتان باشد اما در بازار و نمایشگاه های مختلف نتوانید آن را بیابید. در این صورت با ارائه طرح مورد نظرتان می توانید به صورت سفارشی بافت آن را به شرکت های زیربط واگذار کنید.

فرش گرد

مجموعه پرسان پارس تجربه چندین ساله در حوزه بافت انواع فرش ماشینی سفارشی سایز بزرگ، گرد و بیضی و چند ضلعی دارد و مشتریان جدید می توانند نمونه های متعددی که برای مشتریان مختلف توسط این مرکز بافت شده اند را مشاهده کنند. یک تیم طراحی زبده طرح مورد نظر شما را با ابعادی که می خواهید در پالت رنگی مناسب طراحی می کند، در ادامه کارخانه ای که قادر به بافت این طرح باشد انتخاب شده و طرح برای بافت وارد مرحله تولید می شود. پس از آهار و تکمیل فرش، محصول آماده ارسال می باشد و مشتریان ما از شهرهای مختلف کشور می توانند سفارشان را درب منزل یا در باربری شهرشان تحویل بگیرند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر