09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش 1200 شانه به صورت گل برجسته توسط برخی از کارخانه های بزرگ کاشان آغاز شده و زیبایی ظاهری این مدل فرش ها در بازار فرش رونق زیادی ایجاد نموده است.

تولید فرش های جدید همواره در رشد و رونق بازار و افزایش تمایل مشتریان به خرید تاثیر زیادی داشته است. امروزه مشتریان جدید تنوع طلب هستند و ترجیح می دهند به صورت پیوسته دکوراسیون منزلشان را با محصولات جدید و به روز تغییر دهند. فرش 1200 شانه گل برجسته که از جدیدترین تولیدات کارخانه های بزرگ فرش در کاشان محسوب می شود ب تولیدش پویایی بازار و فروش را به خصوص در شهرهای بزرگ رونق داد. این محصول علاوه بر تولید داخلی برای صادرات هم مناسب بوده و سهم بزرگی از صادرات فرش ماشینی را در همان ابتدای تولیدش به دست آورده است.

طرح و رنگ فرش 1200 شانه گل برجسته به دو دسته تقسیم می شود دسته اول نقشه های ساده و خلوت با رنگ های روشن و خنثی بوده که زیبایی اصلی طرح و نقشه زمانی آشکار می شود که طرح ها برجسته شوند. این مدل فرش ها برای فضاهای کوچک و با نور کم مناسب هستند و به بزرگ تر جلوه دادن فضا کمک کرده و روشنایی بیشتری هم در منزل ایجاد می کنند. دسته دوم نقشه ها پر رنگ و لعاب و پرگل با نقشه شلوغ هستند که همین شلوغ بودن و پرگل بودن نقشه زمانی زیباتر می شود که این طرح ها به صورت برجسته یا همان های بالک شوند.

نمونه های تولید شده از فرش 1200 شانه گل برجسته در رنگبندی های زیبایی که در فوق ذکر شد را می توانید از کارشناسان فروش مجموعه پرسان پارس دریافت نمایید. در این گالری تمامی طرح های روز بازار با جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا تولید شده و به صورت مستقیم از درب کارخانه به سارسر کشور ارسال می شود که این امر کمک زیادی به مشتریان عزیزی که در شهرهای دور و نزدیک زندگی می کنند نموده و باعث شده راحتتر فرش دلخواهشان را یافته و تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر