09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 5 آذر 1399 در ساعت 10 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان برای خرید آنلاین فرش گرد از کارخانه – انواع فرش بیضی و گرد با قطر 2.5 متر – خرید فرش گرد قطر 1.5 متر طوسی رنگ و زیبایی آن در چیدمان دکوراسیون منزل.

شرکت فرش پرسان پارس انواع فرش گرد قطر 1.5 متر تا قطر 8 متر را به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت بسیار بالا تولید می می کند. فرش ماشینی گرد 700 شانه تا 1500 شانه و در طرح و رنگ های متنوع را می توانید از بخش محصولات همین سایت مشاهده فرمایید.

یکی از ابعاد خاصی که خریداران به دنبال تهیه آن می باشند فرش گرد 2.5 در 2.5 متر می باشد که جایگزین مناسبی برای فرش های 6 متری و 9 متری مستطیل است و در این مجموعه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

امروزه سلایق، سبک زندگی و علاقه های خریداران فرش ماشینی کاشان با گذشته تفاوت های زیادی داشته است به گونه ای که در انتخاب و سفارش فرش حساسیت بیشتری خرج می کنند. برای مثال خرید فرش گرد طوسی شاید در گذشته باب پسند افراد نبوده اما امروزه رنگ های فیلی، نسکافه ای، بژ و طوسی از پر فروش ترین رنگ بندی های فرش دایره ای می باشند.

فرش گرد بهتر است یا مستطیل؟

انتخاب طرح زیبا و کیفیت درجه یک حق هر خریداری می باشد اما انتخاب فرش مستطیل یا فرش گرد در گروی سلیقه شماست و باید ببینید کدام یک، فضای دکوراسیون منزل شما را بهتر می کنند ممکن است برای یک محیط فرش گرد روشن مناسب تر باشد برای مکانی دیگر فرش گرد 2.5 در 2.5 بهتر باشد. پس انتخاب طرح و رنگ و ابعاد باید از سوی خریدار با دقت صورت گیرد و کیفیت آن از سوی ما تضمن خواهد شد.

برخی از افراد می خواهد فضای منزلشان همواره با فرش ضخیم کفپوش شود تا علاوه بر نرمی جلوی سرمای کف ساختمان نیز گرفته شود و برخی می خواهند فرش گرد برای پذیرایی به نوعی باشد که در کنار مبلمان فضای دکوراسیون خانه را زیباتر و بهتر کند. اگر هارمونی رنگ بندی و چیدمان دکوراسیون خانه شما به صورتی می باشد که خرید فرش گرد طوسی آن را کامل می کند ما در مجموعه فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس، انواع فرش ماشینی سایز بزرگ و کوچک را با ارائه طرح های مدرن و سنتی تولید کرده ایم تا با دستی باز بتوانید سفارشتان را انجام داده و به زیبایی هر چه بهتر فضای منزل شما کمی کرده باشیم.

پس در پاسخ به سوال فرش گرد بهتر است یا مستطیل باید گفت محل استفاده، سلیقه و ابعاد فاکتورهای مهم انتخاب فرش گرد در دکوراسیون منزل می باشند.

خرید فرش گرد

فرش گرد قطر 1.5 متر

همانطور که در بالا به آن اشاره شد اگر قصد تنوع دکوراسیون را دارید و می خواهید فرش دایره ماشینی را به جای فرش مستطیل 9 متری و 6 متری استفاده کنید فرش گرد 2.5 در 2.5 می تواند از گزینه های شما جهت خرید آنلاین فرش کاشان باشد اما فرش گرد قطر 1.5 متر را کجاها می شود استفده کرد؟

اگر در کنار خرید فرش ماشینی گرد بزرگ، برای ورودی داخلی ساختمان و جاهای دیگر فرش گرد 1.5 متری را نیز بخواهید از همان طرح خرید و ست کنید فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس این امکان را به شما می دهد تا در اندازه های مختلف با استفاده از فرش بیضی و گرد، ست دکوراسیون منزل خودتان را کامل تر کنید.

می توانید جهت خرید فرش گرد طوسی با قطر 1.5 متر از طریق لینک واتساپ در گوشه تصویر به کارشناسان فروش ما متصل شده و از بین بیش از 20 مدل متنوع، طرح مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید فرش گرد

فرش آشپزخانه بیضی

فرش آشپزخانه می تواند شامل گلیم فرش، کناره، فرش بیضی ماشینی و یا حتی فرش گرد باشد که با توجه به فاصله کابینت ها از هم دیگر و فضای خالی وسط می توانید یکی از این ها را از فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس خریداری نمایید.

فرش آشپزخانه بیضی در دو اندازه 2.25 در 1.5 و 3 در 2 طرفداران بیشتری دارد و خریداران سعی می کنند در صورت عدم کاربرد فرش گرد 2.5 در 2.5 از این اندازه های استاندارد در آشپزخانه منزل استفاده کنند. فرش ماشینی بیضی در دو نوع فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه تولید می شوند که بیشترین مدل عرضه شده در کارخانه فرش کاشان فرش بیضی افشان می باشد اما اگر به دنبال خرید فرش گرد طوسی و یا حتی فرش بیضی آن هستید می توانید از بین فرش 1200 شانه تراکم 3600 کاشان خرید خود را ثبت نمایید.

خرید فرش گرد

فرش گرد برای پذیرایی

فرش گرد پذیرایی نسبت به فضاهای دیگر طرفداران بیشتری دارد چرا که چیدمان فرش گرد در منزل بسیار با اهمیت می باشد و در نوع دکور خانه شما بسیار موثر می باشد. شما می توانید فرش گرد برای پذیرایی را از بین انواع فرش ماشینی گرد با قطر 2 متر، فرش گرد 2.5 در 2.5، فرش گرد قطر 3 متر و یا حتی فرش گرد سایز بزرگ قطر 4 متر انتخاب کنید.

فرش گرد روشن در طیف رنگی فرش های کرم، طوسی، آبی فیروزه ای و فیلی و فرش های رنگ تیره تر با رنگ های کاربنی، سرمه ای و روناسی برای استفاده در انواع دکوراسیون در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس قابل خریداری می باشد.

در خرید فرش گرد طوسی برای پذیرایی باید به قانون فاصله لبه فرش از دیوارها دقت کرد چرا که زیبایی فرش های گرد ماشینی به خالی بودن فضای اطرافشان می باشد و باید به این نکته توجه داشت.

چیدمان فرش گرد در دکوراسیون منزل

معمولا فرش های گرد ماشینی علاوه بر استفاده کفپوشی به عنوان کالای تزئینی مورد اهمیت قرار می گیرند. فرش گرد در دکوراسیون منزل به چیدمان بهتر دیگر وسایل نیز کمک می کند. اگر میز ناهار خوری شما در گوشه ای از پذیرایی می باشد می توانید با خرید اینترنتی فرش گرد 2.5 در 2.5 چیدمان فرش گرد در منزلتان را بسیار اساسی و مدرن تر کنید.

در منازلی که سالن پذیرایی آن ها بزرگ تر می باشد و امکان استفاده از فرش بیضی سایز بزرگ و یا حتی فرش گرد قطر 5 متر و بیشتر را دارند مجموعه پرسان پارس طرح های ویژه و تخصصی را تدارک دیده تا با انتخاب آن بتوانید چیدمان فرش گرد در دکوراسیون منزل خود را خاص و ویژه کنید.

فرش گرد روشن

فرش های رنگ روشن برای چه مکان هایی مناسب تر هستند؟ رنگ بندی فرش های گرد به چه صورت می باشد و چه رنگ هایی شامل رنگ های روشن می باشند؟

همان طور که می دانید در مبحث رنگ ها، 3 دسته بندی وجود دارد. رنگ های سرد، گرم و خنثی. آیا خرید فرش گرد طوسی در طیف فرش های رنگ روشن قرار می گیرد؟ به رنگ طوسی در فرش ماشینی رنگ فیلی یا سیلور نیز می گویند که بیشترین تنوع آن در به ترتیب در فرش های 1200 شانه، فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه تراکم 3000 می باشد و در دسته رنگ های خنثی جا می گیرد که می توان آن را با رنگ های روشن و یا تیره ست کرد.

اگر در منزل خود فرش گرد 2.5 در 2.5 دارید می توانید مبلمان رنگ گلبهی، سبز و یا فیروزه ای را با کوسن های رنگی ست کنید و از پرده های سفید و کرم که والان آن با رنگ مبل ها یکی باشد استفاده کنید تا دکوراسیون منزل خود را به صورت کاملا حرفه ای و مدرن چیدمان کرده باشید.

در پایان این مقاله باید بیان کنیم برای خرید فرش گرد روشن می توانید علاوه بر فرش فیلی، فرش گرد قطر 1.5 متر آبی فیروزه ای، گلبهی، کرم و نسکافه ای را خریداری کنید که برای این منظور به راحتی در منزل می توانید سفارشات مورد نظر خود را با روش خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان و از طریق فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس انجام داده تا علاوه بر خرید یک فرش گرد برای پذیرایی که زیبایی ظاهری دارد از کیفیت آن نیز مطمئن شده و تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید.

خرید فرش گرد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر