09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 9 مرداد 1403 در ساعت 11 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش محرابی یا سجاده ای با کیفیت های مختلف در کارخانه فرش کاشان با قیمت ارزان درب کارخانه تولیدی از طریق این مجموعه در سراسر کشور برای خرید عمده عرضه شده است.

مساجد، حسینه و نمازخانه، مصلی و مهدیه ها همگی برای مفروش نمودن فضای داخلی شان به فرش هایی با کیفیت نیاز دارند که علاوه بر پوشش دهی، رنگ و طرحی متناسب با این مکان های معنوی داشته باشد. به دلیل برگزاری مراسم هایی مثل نماز جمعه و جماعت در این فضاها استفاده از فرش سجاده ای دارای محراب رایج است که در کیفیت و رنگ بندی مختلف توسط کارخانه فرش سجاده ای کاشان تولید شده و به مشتریان عرضه می شود.

انواع طرح فرش سجاده ای محرابی

طرح فرش سجاده ای تنها شامل نقشه های فرش محرابی شکل نیست و برخی از مشتریان طرح های افشان یا تشریفاتی بدون محراب را برای این اماکن ترجیح می دهند. برخی از حسینیه ها یا مساجد بزرگ کلان شهرها، طرح های فرش کلاسیک به صورت یکپارچه را برای این مکان ها انتخاب می کنند که به صورت سفارشی طراحی و بافت آن انجام شده و مراحل دوخت و نصب فرش نیز در همان مسجد به شکل اختصاصی انجام می شود.

کارخانه فرش سجاده ای

انواع فرش سجاده ای برای مسجد

دسته بندی فرش سجاده ای مورد استفاده برای مساجد از روی طرح و رنگش انجام نمی شود، بلکه با توجه به نوع شانه و تراکم، جنس الیافی که در پرز یا خاب فرش به کار رفته است و نیز نوع بافت و وزن فرش تقسیم بندی شده و قیمت گذاری می شود. با توجه به این مشخصات، یک لیست قیمت فرش سجاده ای کامل در اختیار مشتریان قرار می گیرد که شامل شانه و تراکم، جنس الیاف و نوع بافتشان می شود و مشتریان بر اساس این مشخصات و قیمت ها فرش مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش می دهند؛ این لیست معمولا شامل موارد زیر می شود:

  • فرش 440 شانه بی سی اف تراکم 1000
  • فرش 500 شانه بی سی اف تراکم 2100
  • فرش 500 شانه ورژن تراکم 1000 و 2100
  • فرش 700 شانه اکریلیک تراکم 1800
  • فرش 700 شانه اکریلیک تراکم 2250
  • فرش 700 شانه اکریلیک تراکم 2550

قیمت سجاده فرش در دیجی کالا

قیمت سجاده فرش در دیجی کالا و دیگر سایت های فروش آنلاین مشابه بالاتر از قیمت معمول و رایج این محصولات در کارخانه است. دلیل این امر این است که در این سایت ها عمدتا واسطه ها فعالیت دارند و فروش فرش سجاده ای به صورت تخصصی انجام نمی شود، لذا ارتباط خریدار با کارخانه تولید کننده نیست، در نتبجه قیمت ارائه شده بالا و کیفیت و طرح های ارائه شده نیز محدود هستند.

مشتریانی که می خواهند فرش سجاده ای مسجدی را با مشخصات دقیق و کامل و با قیمت عمده درب کارخانه سجاده فرش کاشان تهیه کنند، بهتر است با کارخانه تولید کننده در این سایت ارتباط بگیرند.

فرش سجاده ای ارزان

خرید فرش مخصوص مساجد از کارخانه

فرش مخصوص مساجد با رنگ های مختلف اعم از فرش سجاده ای سبز و آبی، فیلی و سرمه ای، قرمز روناسی و... در کارخانه سجاده فرش کاشان موجود است. فرش مخصوص مساجد به صورت اختصاصی با کیفیت مورد نظر مشتریان از سجاده فرش 440 شانه بی سی اف گرفته تا با کیفیت ترین فرش سجاده ای 700 شانه اکریلیک برای مشتریان در متراژ مورد نیازشان در کمترین زمان ممکن در این تولیدی بافته شده و ارسال می شود. مشتریانی که زمان کافی برای سفارش بافت طرح خاصی ندارند، می توانند از موجودی محصولات که توسط کارشناسان ارائه می شود، خرید خود را انجام دهند.

تخفیف ویژه فرش سجاده ای

شرکت فرش پرسان پارس برای مشتریان فرش مسجدی که سفارش این محصول را در متراژ بالا داشته باشند، تخفیف ویژه در نظر گرفته است. همچنین برای سفارشات بالای 500 متر نصب فرش سجاده ای به صورت رایگان انجام می شود. اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت عمده فرش سجاده ای کاشان، نحوه خرید و سفارش و تخفیف ویژه خریداران عمده را می توانید از کارشناسان فروش در واتساپ یا روبیکا دریافت نمایید.

کارخانه فرش سجاده ای

شرکت فرش سجاده ای کاشان

طراحی انواع طرح و مدل های خاص فرش مسجدی، بافت با کیفیت دلخواه مشتریان و نصب سجاده فرش در شرکت سجاده فرش کاشان با مناسب ترین قیمت و خدمات ویژه انجام می شود. کاتالوگ کامل نقشه و طرح  سجاده فرش های تولیدی و قیمت محصولات به صورت اختصاصی برای خریداران عمده ارسال می شود.

فرش سجاده ای ارزان قیمت

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر