09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 مرداد 1403 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت فرش نگین کیان کویر با نام تجاری فرش کیان تولید کننده انواع فرش ارزان قیمت 500 شانه ورژن و پانصد شانه اکریلیک در کاشان است که محصولاتش از طریق این سایت توزیع می شود.

تولیدات فرش ماشینی که در کاشان بافت شده و به بازار های داخل و خارج از کشور عرضه می شود تنوع طرح، کیفیت و قیمتی گسترده ای دارد. بخش بزرگی از تولیدات را محصولات با شانه و تراکم بالا و کیفیت درجه یک تشکیل داده اند که توسط برند های معروف تولید و روانه بازار می شود؛ بخشی دیگر نیز محصولات با قیمت متوسط یا تولیدات ارزان قیمت را شامل می شود که معمولا توسط برند ها و شرکت های کوچک تر به صورت اختصاصی تولید می شود.

شرکت فرش نگین کیان کویر کاشان

شرکت فرش نگین کیان کویر یکی از شرکت های مطرح در تولید فرش ماشینی ورژن ارزان قیمت است که مشخصه اصلی محصولاتش ارزان و اقتصادی بودن است. انواع فرش ماشینی 500 شانه اکرولیک و فرش 500 شانه ورژن در وزن های 30 الی 35 کیلو در این کارخانه بافته شده و در بازار هدف این محصولات توزیع می شد.

این شرکت علاوه محصولات ذکر شده فرش 700 شانه اکریلیک با تراکم 2250 را نیز به تازگی به محصولات خود اضافه کرده است که این امر تنوع طرح، کیفیت و قیمت محصولات تولیدی این شرکت را بیشتر و بهتر کرده است.

شرکت فرش کیان کاشان

قیمت فرش کیان کاشان

همانطور که ذکر شد تولیدات شرکت فرش کیان کاشان شامل سه دسته محصول با کیفیت، وزن و قیمت های متفاوت است که مشتریان با توجه به نوع طرح، قیمت هر محصول و کیفیت بافت و وزنی که دارد می توانند برای خرید فرش با مشخصات مورد نظرشان اقدام کنند.

با توجه به نوسانات قیمت الیاف و تغییرات قیمت دلار در بازار، قیمت فرش ماشینی نیز همواره دارای تغییرات و نوسان است و لذا مشتریانی که قصد خرید فرش نگین کیان کویر را دارند می توانند جهت دریافت قیمت آپدیت شده و به روز محصولات این شرکت با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرند و خرید مستقیم فرش از کارخانه کیان کاشان انجام دهند.

فرش 500 شانه ورژن (ویرجین) کیان

اصلی ترین محصول شرکت فرش کیان کاشان که اولین تولیدات این شرکت نیز بوده است، فرش 500 شانه است که با الیاف ورژن یا ویرجین تولید می شود. وزن فرش ورژن که در این شرکت تولید می شود برای یک فرش 12 متری حدود 32 کیلوگرم است. مشتریانی که می خواهند خرید عمده در متراژ بالا انجام دهند می توانند طرح و نقشه دلخواه خود را با وزن معین سفارش دهند تا قیمت محصول متناسب با عدد و رقم مد نظرشان بشود.

فرش های ورژن این شرکت به صورت 5 رنگ و 8 رنگ تولید می شوند و رنگ هایی که در حال حاضر ترند بازار هستند، مثل دودی، نسکافه ای، فیلی و سرمه ای از زمینه رنگ های اصلی می باشند که برای تولید این فرش ها استفاده می شود.

فرش نگین کیان کویر

خرید عمده فرش 500 شانه ورژن کیان

محصولات شرکت فرش کیان از فرش 500 شانه ورزن گرفته تا تولیدات اکریلیک یا 700 شانه اکان تولید به صورت سفارشی در تیراژ بالا و مطابق با سفارش مشتریان را دارند. مشتریان می توانند کاتالوگ محصولات کامل این شرکت را در واتساپ یا روبیکا دریافت نموده و بعد از استعلام قیمت و توافق برای خرید عمده فرش 500 شانه ورژن یا اکریلیک از کارخانه فرش کیان در این مجموعه اقدام کنند.

کارخانه فرش کیان کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر