09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 مرداد 1403 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی با قیمت ارزان شامل انواع فرش نخ ورژن درجه یک، فرش های اکریلیک و بی سی اف 500 شانه و 700 شانه در مجموعه پرسان پارس برای خرید اینترنتی از کاشان معرفی شده است.

فرش ماشینی با قیمت ارزان شامل محصولات مختلفی می شود که در کارخانه های فرش کاشان در وزن و کیفیت های متفاوت در حال تولید است. در این مقاله تلاش نموده ایم چند مورد است انواع فرش ماشینی که قیمت ارزان و متوسط دارند را معرفی نموده و مشخصات فنی و ویژگی هر کدام را به خریدارانی که به دنبال یک فرش خوب و با کیفیت هستند ارائه دهیم.

فرش ورژن (ویرجین) چیست؟

الیاف ویرجین یا ورژن در واقع نوعی نخ هستند که از نوعی پلاستیک در تولیدشان استفاده شده و در کنار سایر الیاف نظیر نخ اکریلیک و نخ بی سی اف یا پلی پروپیلن جهت تولید انواع فرش ماشینی استفاده می شود. با بالا رفتن هزینه تولید فرش ماشینی، الیاف ورژن یا ویرجین در تولید فرش مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفته اند. در حال حاضر انواع فرش 500 شانه و فرش ورژن 700 شانه در وزن و تراکم مختلف با استفاده از نخ ویرجین در کارخانه های فرش کاشان تولید می شود.

فرش ماشینی ارزان قیمت

فرش 500 شانه با نخ ورژن جدید

فرش 500 شانه با الیاف ورژن در تراکم طولی بین 1800 تا 2400 در شرکت های مختلف فرش کاشان تولید می شود. این مدل فرش ماشینی وزنی حدود 30 الی 36 کیلوگرم برای یک فرش 12 متری دارد. نوع الیاف، نوع بافت و تراکم و وزن فرش همگی در کیفیت محصول و قیمت آن تاثیر گذار هستند. فرش 500 شانه ورژن در واقع ارزان ترین نسخه از تولیدات فرش ورژن ماشینی یا ویرجین است که در بازار فرش مشتریان زیادی نیز دارد.

کارخانه فرش ورژن 700 شانه

علاوه بر تولیدات فرش پانصد شانه، محصول دیگری که با الیاف ویرجین تولید می شود، فرش 700 شانه ورژن است که این محصول نیز تراکم بین 2100 تا 2550 دارد. نوع الیاف ورژن مورد استفاده در شرکت های فرش نیز ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد و این امر سبب ایجاد تفاوت قیمت گسترده در محصولات موجود در نمایشگاه های مختلف فرش ماشینی شده است.

کارخانه فرش 700 شانه کاشان فرش ورژن را در وزن های مختلف از 35 کیلو گرم گرفته تا وزن 40 کیلو برای یک فرش 12 متری بافت می کند.

فرش ورژن ارزان قیمت

طرح های فرش ماشینی نخ ورژن

طرح و نقشه هایی که برای تولید فرش ورژن استفاده می شود، تفاوت خاصی با فرش های اکریلیک درجه یک ندارد. انواع فرش ماشینی با طرح کلاسیک معروف، نقشه های پتینه و حتی طرح های سنتی توسط شرکت های مختلف در قالب فرش ورژن 700 شانه یا فرش ماشینی 500 شانه تولید شده و به بازار عرضه می شود.

قیمت فرش ماشینی ورژن

همانطور که ذکر شد عوامل متعددی در تعیین قیمت و کیفیت فرش فرش ورژن تاثیر گذار هستند و لذا تنوع قیمتی زیادی از این محصول در کارخانه های تولید کننده این فرش وجود دارد. شما می توانید فرش ماشینی ورژن 500 شانه را با وزن، تراکم و قیمت های متفاوتی مشاهده نموده و خریداری کنید. این تنوع کیفیت و قیمت در محصولات 700 شانه نیز وجود دارد.

در این سایت تلاش کرده ایم با بیان مشخصات فنی کامل هر محصول که به خریداران معرفی می شود. دیدگاه دقیق و درستی به خریداران بدهیم و با شفاف سازی کامل، مشتریان را در انتخاب درست و دقیق محصول با قیمت مناسب راهنمایی کنیم.

فرش 700 شانه ورژن

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر