09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 12 مهر 1399 در ساعت 17 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان 1200 شانه تراکم 3600 – خرید بهترین فرش 1200 شانه ماشینی از کارخانه فرش – قیمت فرش در کارخانه کاشان.

فرش دستباف و ماشینی نه فقط به عنوان یک کالای زینتی بلکه به عنوان یک کفپوش در منازل ایرانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بسیاری از خانواده ها دکوراسیون منزل خود را بر مبنای خرید بهترین فرش ماشینی چیدمان می کنند.

دنیا به فرش های ایرانی تولید شده به عنوان یک کالای با ارزش، زیبا و هنرمندانه نگاه ویژه ای باز کرده است و این کالا که جزء جدا نشدنی خانه هر ایرانی می باشد موصوع بحث ما در این مقاله می باشد و در این بین به محصول فرش ماشینی 1200 شانه نگاه اختصاصی خواهیم انداخت. در این نوشته راه های تشخیص فرش درجه یک و شناسایی بهترین فرش ماشینی را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برند فرش ماشینی

اکثر کارخانجات فرش ماشینی در شهر کاشان که روزگاری مهد قالی های دستباف ایران بوده قرار دارند. برند فرش کاشان به نوعی شناخته شده ترین نام برای خرید فرش ماشینی می باشد.

فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 با بیش از 10 برند مختلف توسط کارخانه فرش کاشان تولید می شوند اما آیا صرفا یک برند می تواند معیاری برای تایید بهترین فرش ماشینی جهت خرید باشد؟ روزگاری فرش 700 شانه تراکم 2550 به عنوان تنها فرش تولیدی کارخانه های کاشان با برندهایی چون نیاوران، قیطران، زاگرس، محتشم، نگین مشهد و زمرد در کشور تولید می شد اما امروزه رقابت بین شرکت های مختلف، تنوع محصولات را بسیار بیشتر از پیش کرده است.

مارک و برند فرش ماشینی 1200 شانه ممکن است آن چنان شناخته شده نباشد ولی استفاده از الیاف درجه یک و دستگاه پیشرفته بافت، فرش را به یک محصول با کیفیت تبدیل کند پس برند فرش را نمی توان از شاخصه های فرش درجه یک بیان کرد.

بهترین فرش 1200 شانه

جنس نخ خاب فرش ماشینی

جنس نخ خاب مهم ترین عامل در تعیین یک فرش خوب و با کیفیت می باشد. 70 درصد وزن هر تخته فرش را الیاف خاب آن تشکیل می دهد پس به راحتی می توان فهمید نقش این نخ در کیفیت فرش به چه صورت می باشد؟ بهترین فرش ماشینی کاشان فرشی می باشد که الیاف آن از نوع اکریلیک هیت ست شده باشد و در بحث قیمت فرش ماشینی این نکته را مشاهده خواهید کرد فرش هایی با این نوع الیاف قیمت بالاتری از فرش های پلی استر، BCF و Virgin خواهند داشت.

در واقع الیاف فرش ماشینی 1200 شانه نخ مصنوعی، گرم و سبکی می باشد که شبیه به فرش های دستباف پشمی می باشد. فرش های 100 درصد اکریلیک مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن، مواد شیمیایی و نور خورشید به نسبت فرش های ابریشم مصنوعی و پلی پروپیلن دارند.

راه های تشخیص فرش اکریلیک

برای این که بتوانید بهترین فرش ماشینی اکریلیک را از بین انواع فرش ماشینی کاشان تشخیص دهید راه های زیر به عنوان ساده ترین روش ها بیان شده است:

  • شفافیت رنگ فرش: فرش 1200 شانه تراکم 3600 اکریلیک 100 درصد هیت ست شده از رنگ بندی بسیار شفاف تری به نسبت فرش های متفرقه و درصد دار بهره می برد.
  • بوی فرش: فرش هایی که الیاف پلاستیکی در آن ها استفاده شده باشد بوی نفتی می دهند ولی فرش های اکریلیک هیچ بویی ندارند.
  • عدم چسبندگی نخ ها: فرش های نخ اکریلیک پس از مدتی استفاده دچار چسبندگی نمی شوند و الیاف آن ها پس از شست و شو کیفیت خود را از دست نمی دهد.

همواره به یاد داشته باشید قیمت فرش ماشینی 1200 شانه اکریلیک به نسبت فرش های 700 شانه و یا فرش 1000 شانه تراکم 3000 بالاتر بوده و تنها راه تهیه ارزان قیمت فرش، خرید اینترنتی فرش از درب کارخانه توسط فروشگاه اینترنتی فرش کاشان می باشد که با ارائه ضمانت نامه 5 ساله خیال شما را از بابت خرید فرش با کیفیت راحت می کند.

البته برخی تولید کنندگان فرش برای آن که بتوانند قیمت فرش 1200 شانه و یا سایر فرش ها را کاهش دهند از الیاف درصد دار و یا تک نخ در تولیدات خود استفاده می کنند.

فرش ماشینی 1200 شانه

هیت ست بودن فرش ماشینی 1200 شانه

هیت ست فرایندی می باشد که قبل از تولید فرش ماشینی بر روی الیاف فرش اتفاق می افتد. روش تولید بهترین فرش ماشینی هیت ست شده به این صورت می باشد که الیاف فرش به وسیله بخار آب گرما دیده می شوند که این عامل به شدت باعث افزایش کیفیت و طول عمر فرش خواهد شد.

این نکته را هم بدانید فرش 1200 شانه تراکم 3600 عرضه شده در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به دلیل هیت ست شدن، پاخوری نرم داشته و به نسبت فرش های معمولی پر تراکم تر به نظر می رسند و باعث زیبایی ظاهر و نقش و نگار فرش ها خواهند شد.

کدام فرش ماشینی را برای منزل بخریم؟

در بازار اگر چرخی زده باشید متوجه محصولاتی با عنوان فرش طرح 700 شانه، فرش دیزاین 1200 شانه و فرش طرح 1000 خواهید شد که در واقع فرش های اصل نمی باشد و طبیعتا قیمت فرش ماشینی خریداری شده را کاهش می دهند. به عنوان مثال وقتی خریداری یک فرش طرح 700 شانه را خریداری می کند ممکن است پول کمتری به نسبت خرید فرش 700 شانه تراکم 2550 هزینه کرده باشد ولی فرش خریداری شده اش در واقع فرش 500 شانه بوده که با کمی دستکاری تنظیمات دستگاه با تراکم بالاتر تولید شده است و در واقع فرش اصل نمی باشد.

در پاسخ این سوال این که کدام فرش ماشینی را منزل خود بخریم باید گفت بهتر است به دنبال فرش های اصل و با کیفیت باشید چرا که با یک بار هزینه کمی بیشتر مطمئنا فرش خریداری شده تان سال های بیشتری برایتان کار خواهد کرد و این موضوع در طولانی مدت می تواند از لحاظ اقتصادی نیز به نفعتان باشد.

انواع نقشه های فرش ماشینی 1200 شانه که در مرکز فروش آنلاین فرش پرسان پارس با تضمین بهترین فرش ماشینی به فروش می رسند همگی با قیمت فرش درب کارخانه و نشان استاندارد به همراه ضمانت نامه عرضه می شوند که مزایای بی شماری برای خریداران محسوب خواهد شد.

بهترین فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر