09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 17 مهر 1398 در ساعت 16 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره چیست؟ سفارش تابلو فرش شخصی چطور انجام می شود؟ کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چگونه است؟ سوالاتی که در ادامه به پاسخ آن ها می پردازیم.

تابلو فرش چهره یا پرتره (Portrait) محصول تزئینی فرش بر شمرده می شود که می تواند با قاب و یا بدون قاب زینت بخش منازل، دفاتر کار و هر مکان دیگری باشد. تابلو فرش چهره شخصی در حوزه فرش ماشینی با دو روش بافتی و چاپی انجام می شود. برای سفارش تابلو فرش شخصی بهتر است که عکس های آتلیه ای را انتخاب کنید که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و یا در صورت عدم وجود عکس آتلیه ای، عکس های با نور خوب و شفاف را به تابلو فرش تبدیل کنید.

تابلو فرش بافت عکس

امروزه بافت تابلو فرش عکس چهره با دستگاه های پیشرفته تولید فرش ماشینی انجام می شود. برای این که ضخامت کار بیشتر باشد از دستگاه 1000 شانه شونهر تراکم 3000 در تولیدات تابلو فرش شخصی استفاده می شود. این ماشین آلات بافت فرش را به صورت 8 رنگ (8 نخ رنگی مختلف) انجام می دهند. اما چطور عکس شخصی ما با هشت رنگ بافت می شود؟ تصویر چهره مورد نظر شما به وسیله نرم افزار پیشرفته طراحی که از الگوریتم های پیچیده نقطه ای و رنگی برخوردار است روی پالت رنگی مورد نظر طراحی می شود. به طوری که تمام رنگ های موجود در عکس شما از طریق تلفیق نخ ها ایجاد می شود و پس از آن بافت آن به صورت 2 تا (یکی از تصاویر قرینه می باشد) بافت می شود.

تابلو فرش چاپ عکس

این روش یکی از جدیدترین شیوه های تولید تابلو فرش چهره شخصی می باشد که در واقع آمیخته هنر و صنعت است به طوری که دستگاه های چاپ دیجیتال (سابلیمیشن و فلت بد) و چاپگرهای حرفه ای، عملیات تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی را انجام می دهند. تابلو فرش خام سفید 1200 شانه ابریشمی (Polyester) تولید شده به ابعاد مورد نظر برش داده می شوند و سپس چاپ عکس ها بر روی فرش به صورت پشت و رو انجام می شود و در نهایت ریشه و دور دوزی (زیگزاگ) تابلو فرش ها انجام می شود.

تابلو فرش عکس شخصی

مزایای سفارش تابلو فرش شخصی چاپی

در ابتدای پیدایش تابلو فرش ها چاپی، ایراداتی از جمله مات بودن فرش ها و یا ایجاد خط های سفید بر اثر دست کشیدن بر روی تابلو فرش وجود داشت اما امروزه شرکت تابلو فرش پرسان پارس علاوه بر به روز کردن تجهیزات چاپ دیجیتال خود، از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند تا تابلو فرش سفارشی با کیفیت درجه یک انجام شود. از مزایای تابلو فرش چاپی می توان به نسبت واقعی بودن عکس به فرش (99 درصد)، سرعت زمان آماده شدن ( در مواقع اضطراری 1 روزه)، قابلیت شستن و امکان اصلاح و اضافه نمودن عکس اشاره کرد.

کانال تلگرام تابلو فرش چهره

نمونه کارهای زیادی از تابلو فرش چهره شخصی در این مجموعه صورت گرفته است که تعدادی از آن ها با رضایت کامل مشتریان در داخل کانال تلگرام شرکت به نشانی t.me/parsanpars_printedcarpet قرار داده شده است. اگر چنانچه مشکل اتصال و دسترسی به تلگرام را دارید به راحتی می توانید نمونه تصاویر تابلو فرش عکس شخصی را از طریق صفحه اینستاگرام شرکت (parsan_pars) مشاهده کنید.

تابلو فرش چهره شخصی

خرید تابلو فرش چهره

خرید تابلو فرش چهره یکی از بهترین کادو و هدیه های تولد می تواند باشد. طراحان این مجموعه امکان اضافه کردن متن های تبریک، جملات سفارشی، تغییر پشت زمینه و ویرایش عکس را فراهم کرده اند تا تابلو فرش چهره شخصی در بالاترین کیفیت تولید شود و یک اثر ماندگار و جاودانه برای شما رقم بخورد. علاوه بر هدیه تولد از این محصول می توانید در مراسمات تقدیر و تشکر، ترحیم و مناسبت های مختلف استفاده کنید. تابلو فرش چاپی پرسان پارس قابلیت شست و شو بدون افت کیفیت و تریکیب رنگ را دارد.

قیمت تابلو فرش عکس چهره شخصی

هزینه ای که بابت خرید اینترنتی تابلو فرش عکس چهره شخصی پرداخت می کنید در برابر قیمت بسیاری از هدیه های دیگر بسیار ناچیز است و ماندگاری آن بسیار بالا و تقریبا همیشگی می باشد.

قیمت تابلو فرش عکس شخصی در بالاترین کیفیت در جدول زیر مشخص شده است.

ردیف

ابعاد (cm)

قیمت بدون قاب (تومان)

امکان قاب

هزینه ارسال

1

35-50

130.000

دارد

10.000

2

50-70

220.000

دارد

رایگان

3

50-100

280.000

دارد

رایگان

4

70-100

330.000

دارد

رایگان

5

100-150

580.000

دارد

رایگان

سفارش تابلو فرش چهره

قاب تابلو فرش جدید

اگر می خواهید سفارش تابلو فرش شخصی شما همراه با قاب باشد همکاران ما پس از آماده شدن فرش سفارشی شما، با قرار دادن قاب های مختلف و ارسال عکس قاب تابلو فرش، شما را در انتخاب یک ترکیب خوب بین عکس و قاب راهنمایی می کنند. قاب سفید، چوبی، طلایی، چرم، PVC و MDF در این مجموعه عرضه می شود. در مرحله نهایی تابلو فرش به همراه قاب در کارتن های مخصوص بسته بندی شده تا به منازل شما عزیزان ارسال شود.

راه های ارتباط جهت سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش

  1. واتساپ و تلگرام به شماه های 09131629159 و 09124602254
  2. ارسال تصاویر به صورت مستقیم در تلگرام (parsanpars_carpet@ و parsanparscarpet1@)
  3. ایمیل شرکت به نشانی info@parsancarpet.com

بهتر است تصاویر ارسالی به صورت فایل شده باشند تا کیفیت آن ها پس از ارسال کاهش پیدا نکند. همچنین در تعداد بالا بهتر است آن را به صورت زیپ شده (RAR) ارسال کنید تا با حجم کمتر و سرعت بیشتری انتقال و ارسال تصاویر انجام شود.

سفارش تابلو فرش شخصی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر