09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 مهر 1398 در ساعت 10 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان از درب کارخانه با قیمت ارزان و رقابتی به شهرستان های سراسر کشور از طریق مجموعه فرش پرسان پارس صورت می گیرد.

یکی از بزرگترین تفاوت سبک زندگی مردم امروز با گذشته در تنوع طلبی و تلاش برای داشتن یک زندگی مرفه و کامل است. محصولات زیادی هم در جهت ایجاد راحتی و آرامش بیشتر برای مردم تولید شده و این روند همچنان ادامه دارد؛ مردم امروز بر خلاف گذشته که هدفشان از خرید یک کالا صرفا تامین نیازشان بود، بسیاری از محصولات را برای رفاه بیشتر، تزیین و چیدمان بهتر منزل و یا ایجاد تنوع در زندگی خریداری می کنند. برای مثال در گذشته بافت فرش دستباف در هر منطقه برای تامین نیاز مردم همان منطقه به فرش انجام می شود، تعداد نقشه ها محدود و رنگ آمیزی ها طرح فرش ها در طی سال ها مختلف تغییر چندانی نداشت. فرش دستباف اصفهان، فرش خشتی بختیاری، فرش ماهی تبریز، هر کدام گواه همین ادعاست که نشان می دهد مردم هر منطقه سبک خاصی از فرش را تولید نموده و همان را استفاده می کردند.

امروزه تولید فرش به دو شکل فرش ماشینی و دستباف انجام می شود و در تولید هر دو نوع این محصولات تحولات زیادی رخ داده است. به خصوص در صنعت فرش ماشینی که هر ساله شاهد ایجاد تحولات گستره و تولیدات جدید هستیم که موجب شده بازار این صنعت همواره پویا و پر طرفدار باشد. هر ساله دستگاه بافندگی جدیدی وارد کشور شده و فرش های جدیدی را تولید و روانه بازار می کند که با تولیدات گذشته هم از نظر کیفیت و هم کمیت کاملا متفاوت می باشد. این عوامل باعث شده تو همواره فرش های زیبا و جدید وارد بازار شده و نظر مشتریان را جلب نموده و تمایل بیشتری در مردم جهت تغییر دکوراسیون و خرید فرش ماشینی جدید ایجاد شود.

فروش اینترنتی فرش کاشان

قیمت فروش اینترنتی فرش کاشان

یکی از مهمترین نکات در بازار گسترده خرید فرش ماشینی برای مردم قیمت فرش می باشد که می تواند خریداران را مجاب به انتخاب و خرید یک فرش کند. عموما در بازار شهرهای مختلف قیمت فرش ماشینی و دیگر محصولات بالا است؛ گسترش تکنولوژی اینترنت و توسعه تجارت الکترونیک راهگشای این مشکل شده و تقریبا برای هر محصولی می توان از طریق سایت های فروش آنلاین قیمت ارزان و مناسب برای خرید یافت. در حوزه فرش هم فروش اینترنتی فرش کاشان بسیار مورد توجه خریداران است، چراکه تمامی کارخانه های بزرگ تولید کننده فرش ماشینی در کاشان فعالیت دارند و لذا قیمت خرید اینترنتی فرش کاشان بسیار مناسب تر می شود. سایت های زیادی هم در همین زمینه فعالیت دارند و قیمت های متنوعی هم در هر سایت ارائه می شود.

لازم است علاوه بر توجه به قیمت فروش اینترنتی فرش ماشینی به اعتبار سایت و تجربه آن نیز توجه شود تا علاوه بر اینکه یک فرش ارزان قیمت و خوب خریداری می کنید، کیفیت و دوام آن نیز بالا بوده و اطمینان خاطر در هنگام خرید داشته باشید.

مجموعه پرسان پارس یکی از قدیمی ترین فعالان حوزه فروش اینترنتی فرش کاشان می باشد که در طی سال های متمادی با برترین کارخانه های بزرگ کشور وارد همکاری شده و محصولات متنوع، با کیفیت و با ضمانت را در گالری خود برای ارائه به هموطنان عرضه نموده است. لیست قیمت محصولات مختلف از فرش 700 شانه کاشان گرفته تا فرش 1500 شانه تراکم 4500 را در جدول زیر ارائه نموده ایم تا افرادی که قصد خرید اینترنتی فرش کاشان را دارند با توجه به قیمت های ارائه شده در آن انتخاب مناسبی داشته باشند. فروش اینترنتی فرش کاشان در این مجموعه با ارسال رایگان می باشد و هزینه خرید فرش برای هموطنان به حداقل می رسد.

ردیف

مدل فرش ماشینی

قیمت فروش اینترنتی فرش (تومان)

1

فرش 700 شانه تراکم 2550

2.600.000

2

فرش 1000 شانه تراکم 3000

3.100.000

3

فرش 1200 شانه تراکم 3600

3.600.000

4

فرش 1500 شانه تراکم 4500

5.100.000

فروش اینترنتی فرش ماشینی 

فروش اینترنتی فرش 12 متری کاشان

ابعاد استاندارد فرش ماشینی عبارتند از فرش 4 متری، 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری که در بین این ابعاد، فرش 12 متری کاشان یکی از پرفروش ترین انواع فرش در فروش اینترنتی فرش ماشینی به شمار می رود. اکثر خانه های ایرانی به خصوص در شهرستان ها فضای داخلی شان بر اساس ابعاد فرش 12 متری تعیین می شود. معمولا خانه های بزرگ 4 تخته فرش 12 متری برای پذیرایی نیاز دارند و خانه های کوچکتر یک یا دو تخته از این سایز را نیاز دارند. همین امر باعث شده فروش اینترنتی فرش 12 متری کاشان هم بیشتر از سایر ابعاد باشد، در شهرهای بزرگتر فروش فرش 9 متری بیشتر است، چرا که خانه های کوچکتر هستند یا به علت پارکت و سرامیک بودن کف خانه معمولا فرش با ابعاد کوچکتر از فضاس داخلی منزل انتخاب و خریداری می شود.

نحوه خرید فرش از فروشگاه اینترنتی فرش

در فروشگاه اینترنتی فرش، برای خرید مستقیم فرش معمولا درگاه پرداخت مستقیم وجود دارد و مشتری پس از دیدن عکس و انتخاب آن می تواند مستقیما آن فرش را سفارش داده و خریداری کند. این روش خرید آسان است اما برای یک محصول گران قیمت و مهم همچون فرش کمی سخت و غیر قابل اطمینان است. شما هنگام انتخاب یک فرش، قبل از خرید، لازم است با مشاورین و کارشناسان سایت به صورت تلفنی صحبت کرده و جزییات کامل در مورد آن فرش را دریافت کنید و تنها با دیدن یک عکس نمی توان نسبت به کیفیت و قیمت مناسب آن اطمینان یافت. به خصوص در فروش اینترنتی فرش ماشینی که اهمیت موضوع بیشتر هم می شود. برای مثال فرش 1000 شانه دارای ویژگی مشخص است و با فرش 1500 شانه تفاوت های زیادی دارد، این تفاوت ها به معنی بهتر یا بدتر بودن یکی از این محصولات نیست، بلکه خریدار با توجه به ویژگی هر محصول تصمیم می گیرد که کدام مدل برای مصرف او مناسب تر است. فرش 1500 شانه با وجود قیمت بالایی که دارد یک مدل فرش تزیینی و نازک است که دوام کمتری نسبت به فرش 700 شانه یا 1000 شانه دارد. یا موارد بسیار دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه داشت و در فروش اینترنتی فرش کاشان که ارتباط مستقیم با اپراتور یا کارشناس فروش وجود ندارد دانستن جزییات و ویژگی های هر محصول دشوار می شود.

برای راحت تر شده انتخاب و خرید اینترنتی فرش ماشینی در سایت پرسان پارس کارشناسان فروش به طور پیوسته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز بوده و سفارشات نیز به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی دریافت می شود. در لینک زیر شما می توانید شماره های تماس سایت و همچنین لینک دسترسی به محصولات گالری سایت، جهت فروش اینترنتی فرش کاشان را مشاهده می کنید.

فروشگاه اینترنتی فرش

ارسال نظر
صادق بهمنی :
0 0
من فرش خریدم از شما الان یکی دیگه 9 متری میخوام ولی متاسفانه کسی جوابگو نیست
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام برای استعلام موجودی لطفا تصویر فرشتون رو در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر