09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 مهر 1398 در ساعت 12 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین مدل فرش 700 شانه درجه یک کاشان با دو طرح 8 رنگ و 10 رنگ و تراکم 2550 را می توانید در تولیدات ارائه شده در گالری محصولات این سایت مشاهده نموده و به صورت اینترنتی خرید کنید.

قیمت فرش ماشینی در تغییرات نرخ ارز دچار نوسانات شدیدی شده و این افزایش قیمت ها به صورت پیوسته روی داده و باعث متلاطم شدن بازار فرش در یک برهه زمانی شد. هم اکنون که این تلاطم بازار تا حد زیادی کاهش یافته و تقریبا قیمت فرش به یک ثبات رسیده است؛ گران شدن بسیاری از انواع فرش باعث شده تمایل مردم به خرید فرش های ارزان قیمت بیشتر شود. برای مثال انواع مدل فرش 700 شانه جدید که نسبت به محصولاتی چون فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ارزان تر است فروشش نسبت به گذشته بیشتر شده است. جدیدترین فرش 700 شانه در اکثر کارخانه های فرش ماشینی کاشان و فرش مشهد تولید می شود و طرح و رنگ های متنوعی دارد که می تواند برای تمامی مردم با سلیقه های مختلف در شهرهای کوچک و بزرگ گزینه مناسبی برای خرید باشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550

مهمترین نکته در خرید فرش 700 شانه این است که تراکم آن حتما باید 2550 باشد. برخی از شرکت ها که فرش 500 شانه تولید می کنند با تغییراتی در دستگاه بافندگی فرش طرح 700 شانه با تراکم 2100 یا تراکم 2400 بافت می کنند که به هیچ وجه قابل مقایسه با فرش 700 شانه واقعی نیست و قیمت ارزان تری هم دارد. لذا اینکه تراکم فرش چه اهمیتی دارد در این مسائل روشن می شود. یعنی یک فرش با یک شانه مشخص تراکم معینی دارد که قابل تغییر نیست و بالا یا پایین رفتن آن کیفیت فرش را تحت تاثیر قرار می دهد. لذا در مورد فرش 700 شانه اکریلیک، مناسب ترین تراکم که نشان دهنده اصالت فرش نیز می باشد همان تراکم 2550 در بافت آن می باشد که تصاویر جدیدترین فرش 700 شانه کاشان را می توانید در بخش گالری محصولات سایت پرسان پارس مشاهده نمایید.

جدیدترین مدل فرش 700 شانه

فرش 700 شانه ارزان قیمت

اکثر اوقات شرکت های فرش محصولاتی دارند که به علت اتمام بافت و یا تغییر در روند تولید، ناچار به کاهش قیمت برای این تولیدات هستند که به این فرش ها، فرش زیر قیمتی یا فرش استوک هم گفته می شود. اگر قصد خرید یک فرش 700 شانه ارزان قیمت دارید، پیشنهاد می کنیم هنگام خرید از کارشناسان استعلام موجودی فرش های زیر قیمتی را هم بگیرید تا در صورت پسندیدن فرشی که در بین این تولیدات می باشد، فرش ارزان تری بتوانید تهیه کنید. معمولا فرش 700 شانه که تولید آن در حجم بیشتری انجام می شود، دارای مدل های زیر قیمتی بیشتری نسبت به سایر تولیدات است.

خرید اینترنتی فرش کاشان

جدیدترین مدل فرش 700 شانه کاشان در اندازه های استاندارد فرش 12 متری، فرش 9 متری، فرش 6 متری و فرش 4 متری به صورت خرید اینترنتی و با قیمت ارزان توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان عرضه می شود.

اگر می خواهید بدون مراجعه حضوری فرش را به صورت مستقیم و از درب کارخانه با قیمت ارزان خریداری کنید مجموعه پرسان پارس در خدمت هم وطنان سراسر کشور می باشد. فرش 700 شانه اصل با نخ اکریلیک هیت ست (Heat Set Acrylic) در کارخانه فرش کاشان در نقشه های جدید فرش 700 شانه با زمینه رنگ های فیروزه ای، آبی کاربنی، روناسی، کرم، سرمه ای و بژ تولید می شود.

ارسال قالی در فروش اینترنتی جدیدترین فرش 700 شانه کاشان به سراسر کشور و تا درب منزل به صورت رایگان می باشد.

فرش 700 شانه جدید

مدل های جدید فرش 700 شانه

از جدیدترین مدل فرش 700 شانه می توان فرش هالیدی، فرش مدل نیلا، هیوا، طرح باغ مقرنس، غزل، آدرینا و فرانسوی را نام برد که با بالاترین کیفیت و طول خاب 9±1 میلی متری بافت می شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که نرم بودن فرش زیر پایتان برایتان مهم است بهترین گزینه انتخاب از بین انواع جدیدترین فرش 700 شانه است که حس خوشایندی که هنگام قدم گذاشتن بر روی قالی به شما القا می کند.

دکوراسیون منازل امروزی به سوی مدرنیته شدن در حرکت هستند و سلایق زوج های جوان غالبا فرش ترک، فرش لایت و دیگر فرش های مدرن می باشد از همین رو کارخانجات قالی ماشینی کاشان مدل فرش 700 شانه جدید سوپر برایت را تولید کرده اند که مشابه نمونه های خارجی و ترک می باشد ولی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد که در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی پرسان پارس با تخفیف های ویژه ای عرضه می شوند.

انواع مدل فرش 700 شانه جدید در قسمت محصولات از بخش منو سایت قابل مشاهده می باشد.

فرش 700 شانه طرح افشان

نقشه زیبای افشان از محبوب ترین مدل های فرش است که فرش 700 شانه و تراکم 2550 از این نقشه دارای قیمت مناسبی هم می باشد و اکثر خریدارانی که این طرح زیبا را جستجو می کنند از مدل های متنوع فرش نقشه افشان که به صورت هفتصد شانه تولید شده است استقبال می کنند. در این سایت فرش طرح افشان هم به صورت 8 رنگ و هم به صورت فرش 10 رنگ موجود می باشد و سایزهای مختلف استاندارد و همچنین فرش گرد از این نقشه هم امکان سفارش دارند. لذا خرید بهترین و جدیدترین مدل های فرش ماشینی را می توانید از همین سایت انجام دهید.

فرش طرح افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر