09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 دی 1397 در ساعت 12 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1000 شانه طرح پرهام کاشان را بی واسطه با خرید مستقیم از درب کارخانه می توانید با قیمت ارزان تر و در رنگبندی دلخواه خود به صورت اینترنتی خرید کنید.

انتخاب فرش مناسب با چیدمان و دکور منزل به عوامل مختلفی از جمله اندازه فضای داخلی منزل، میزان نور و روشنایی خانه، رنگ سایر لوازم منزل و البته سلیقه شخصی هر کسی بستگی دارد. لذا برای خرید یک فرش مناسب اول این خود شما هستید که می بایست بهترین و مناسب ترین طرح و نقشه را تشخیص دهید و هیچ کارشناسی نمی تواند برای شما یک طرح و رنگ مشخص از فرش را به صورت مطلق پیشنهاد دهد.

انواع طرح فرش ماشینی

انواع زیادی از طرح فرش ماشینی را در شانه و تراکم مختلف و رنگبندی و نقشه متنوع در این سایت می توانید ببینید که قیمت فرش ماشینی های ارائه شده با توجه به ابعاد فرش و شانه و تراکمی که دارند در این سایت مشخص شده است. طرح های بیشماری هستند که در حال حاضر در کارخانه های فرش ماشینی بافته می شوند و کلیت طرح ها را می توان به چند دسته مشخص تقسیم بندی نمود:

  • فرش طرح ساده یا فرش طرح ترک
  • فرش طرح سنتی
  • فرش طرح کلاسیک که عمده تولیدات کارخانه های فرش این نقشه ها می باشد.

فرش طرح پرهام

فرش ماشینی طرح پرهام

فرش طرح پرهام یک طرح کلاسیک ایرانی از فرش ماشینی است که بافت آن بیشتر به صورت فرش 1000 شانه  رنگ و فرش 10 رنگ انجام می شود. فرش طرح پرهام با توجه به ماهیت شلوغ و پر نقش و نگاری که دارد برای فضاهای بزرگ با نور زیاد مناسب تر است و در دکوراسیون هایی که دارای رنگ روشن و شاد هستند جلوه بیشتری دارد. لذا اگر فضای منزل شما ویژگی های این چنینی داشته باشد، فرش طرح پرهام می تواند گزینه مناسبی باشد. همانطور که می دانید قیمت فرش 700 شانه ارزان تر از فرش 1000 شانه است و اگر در هنگام خرید این طرح یا هر نقشه دیگری، قیمت فرش برای شما گران بود می توانید مدل ارزان تر که شانه و تراکم کمتری دارد از همان نقشه را انتخاب نمایید؛ زیرا نقشه های معروفی چون فرش طرح پرهام معمولا با چند دستگاه بافندگی مختلف تولید می شوند و تنها دارای یک شانه و تراکم مشخص نیستند.

فرش طرح پرهام

خرید اینترنتی فرش ماشینی ارزان کاشان

بهترین راه برای خرید فرش به نحوی که کمترین قیمت را برای ما داشته باشد این است که به صورت اینترنتی خرید فرش انجام شود. زیرا خرید آنلاین فرش معمولا این امکان را به فروشنده هایی که عمدتا در ارتباط مستقیم با کارخانه های فرش هستند، می دهد که ارسال فرش را از درب کارخانه انجام دهند و در نتیجه ارسال بی واسطه فرش باعث می شود قیمت نهایی فرش به حداقل میزان ممکن برسد. در این سایت شما مدل های زیادی از انواع فرش ماشینی کاشان را مشاهده می کنید که همگی امکان خرید اینترنتی و ارسال مستقیم تا درب منزل شما را دارند و قیمت فروش مناسب و ارزان تری نسبت به قیمت فروش نمایشگاهی فرش ماشینی دارند و لذا برای همه خریداران بسیار به صرفه و اقتصادی است.

فرش طرح پرهام

فرش طرح پرهام را با چند زمینه رنگ زیبا و جدید در این صفحه مشاهده نمودید. این فرش را در ابعاد استاندارد فرش 6 متری فرش 9 متری و فرش 12 متری می توانید به صورت مستقیم از این سایت خرید نمایید، همچنین بافت این نقشه به صورت فرش گرد و بیضی هم به صورت سفارشی در ابعاد مختلف انجام می شود.

همچنین اگر فرش طرح پرهام را در ابعاد غیر استاندارد دیگر بخواهید سفارش دهید، در صورتی که سفارش شما به صورت جفت باشد، طراحی و تولید فرش طرح پرهام طبق سایز دلخواه شما انجام می گردد.

فرش طرح پرهام سرمه ای

فرش طرح پرهام سرمه ای از بین مدل های مختلف این فرش ماشینی دارای محبوبیت و فروش بیشتری است. در سال های اخیر سلیقه خریداران بیشتر به سمت رنگ های تیره تمایل یافته و لذا نقشه های فرش ماشینی که رنگ تیره ای دارند، مثل فرش طرح پرهام سرمه ای، فرش رنگ کاربنی مورد توجه بیشتری هستند. اگر شما هم قصد خرید فرش طرح پرهام سرمه ای دارید، و یا اینکه مدل های دیگر فرش های تیره را می خواهید مشاهده نموده و سفارش دهید می توانید از گالری محصولات فرش که در این سایت به صورت پیوسته به روز می شود دیدن نموده و بهترین و زیباترین فرش را انتخاب کنید.

فرش طرح پرهام

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر