09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 مرداد 1399 در ساعت 18 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع طرح های فرش ماشینی 1500 شانه کاشان – خرید مستقیم جدیدترین مدل فرش ماشینی تراکم 4500 – فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت کارخانه فرش کاشان.

امروزه با توجه به تولید انواع فرش ماشینی با طرح های زیبا و جدید، خریداران این محصول سعی می کنند خرید به صورت مستقیم و از کارخانه فرش را جایگزین خریدهای حضوری کنند. یکی از نکات مهمی که در بین تولید کنندگان و فروشندگان فرش 1500 شانه کاشان وجود دارد کاهش قیمت فرش ماشینی برای مصرف کنندگان می باشد که این امر با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی محقق شده است.

در ادامه این مقاله نگاهی به روش های خرید مستقیم فرش از کارخانه خواهیم انداخت و انواع فرش ماشینی از جمله فرش کاشان 1500 شانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

تفاوت خرید اینترنتی فرش و خرید از فروشگاه

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان که در واقع فرصت خرید اینترنتی فرش ماشینی را فراهم می کند چه تفاوتی با خرید فرش از فروشگاه ها و نمایشگاه ها دارد؟

تفاوت خرید مستقیم فرش از کارخانه در این می باشد که شما خریداران هنگام خرید فرش 1500 شانه کاشان که از گران قیمت ترین فرش های ماشینی می باشد که پرداخت هزینه های جانبی و اضافی شامل حالتان نمی شود و فرش با قیمت کارخانه به دستتان می رسد.

آنچه مسلم است این می باشد که خریداران به دنبال یک فرش با کیفیت و درجه یک هستند و از آن جا که قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 از دیگر محصولات بیشتر می باشد نگرانی هایی ممکن است برای شما به وجود بیاورد. ما به شما تضمین می دهیم که در خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان از طریق فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس یک محصول با کیفیت، دارای ضمانت نامه و ارزان قیمت را خریداری می نمایید.

فرش با فرهنگ ما گره خورده است و به عنوان یک رکن اصلی در دکوراسیون منزل می تواند باعث زیبایی منزل شما شود. در صورتی که رنگ و طرح فرش 1500 شانه کاشان متناسب با فضای خانه شما انتخاب شود می تواند چشم هر شخصی را به خود جذب کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فرش کاشان 1500 شانه از از کجا ارزان خرید کنیم؟

تا به اینجا به این نتیجه رسیدیم که خرید مستقیم فرش از کارخانه قیمت تمام شده محصول را برای خریداران کمتر می کند اما سوال اینجاست برای تهیه فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 با قیمت ارزان از کجا باید خرید کنیم؟

دسترسی و مراجعه حضوری به کارخانه فرش ماشینی کاشان نیازمند صرف زمان و هزینه می باشد که گاها به دلیل عدم موجودی مدل مورد نظر شما بی نتیجه نیز می شود برای این که بتوانید انواع فرش ماشینی از جمله فرش 1500 شانه کاشان را آسان خریداری کنید مرکز فروش اینترنتی فرش پرسان پارس در دسترس شماست.

مجموعه پرسان پاس جدیدترین طرح های فرش ماشینی 1500 شانه را در رنگ بندی های آبی فیروزه ای، روناسی، فیلی، بژ، کاربنی و کرم را در بخش محصولات وبسایت فروشگاه قرار داده که در صورت عدم انتخاب طرح مورد پسندتان امکان بافت به صورت فرش سفارشی نیز فراهم می باشد.

پس در واقع شما از طریق فروشگاه آنلاین فرش کاشان می توانید خرید مستقیم فرش از کارخانه را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

خصوصیات فرش ماشینی 1500 شانه

ویژگی ها و خصوصیات فنی فرش ماشینی یکی از شاخص های مهم در انتخاب و خرید فرش 1500 شانه کاشان می باشد. شما باید با توجه به این کدام یک از مشخصات فرش برایتان اولویت دارد خرید اینترنتی فرش ماشینی را انجام دهید.

مهم ترین ویژگی های فرش کاشان 1500 شانه تراکم 4500 در جدول زیر آورده شده است:

گره عرضی فرش

1500

گره طولی فرش

4500

ارتفاع پرز فرش (mm)

6±1

وزن 12 متری (kg)

40-42

الیاف

نخ خاب اکرولیک هیت ست – تار و پود پنبه

رنگ بندی

کرم-آبی فیروزه ای-سرمه ای-فیلی-روناسی-بژ-کاربنی-مسی-لاکی

اندازه ها

2.25×1.5-3×2-3.5×2.5-4×3-5×3

دستگاه بافندگی

HCI Schonherr

کیفیت

درجه یک

ضمانت نامه

60 ماه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید از فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس

فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس متعلق به کارخانه فرش کاشان می باشد که مزایای زیادی را برای خریداران فرش 1500 شانه کاشان فراهم آورده است. شما به راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت فرش پرسان پارس از تمامی محصولات مجموعه دیدن نموده و اطلاعات فنی طرح های فرش مورد نظر خود را در منزل و یا محل کار خود مشاهده کرده و آن را انتخاب کنید.

با خرید مستقیم فرش از کارخانه هزینه رفت و آمد برای شما از بین می رود و به راحتی در هر زمان از شبانه روز می توانید مدل های مختلف را مقایسه کرده و از قیمت انواع فرش ماشینی مطلع شوید. به دلیل این که در روش خرید اینترنتی فرش ماشینی شما مستقیما فرش از کارخانه به خانه می برید از کیفیت آن اطمینان حاصل می کنید و با ارسال رایگان فرش به آدرستان همه چیز برای یک خرید خاص و ویژه کامل می شود.

کارشناسان این مجموعه با شماره های قرار داده شده در بخش تماس با ما آماده ثبت سفارشات خرید فرش 1500 شانه کاشان و یا دیگر محصولات انتخابی شما می باشند.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر