09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 بهمن 1397 در ساعت 18 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی ارزان قیمت کاشان را در شهر های مختلف کشور در شهر تهران و مشهد گرفته تا تمامی شهرها و روستاهای کشور می توانید به صورت مستقیم از درب کارخانه کاشان خرید نمایید.

در خرید فرش ماشینی ارزان قیمت بودن آن برای خریداران اهمیت زیادی دارد، فرش یک کالای اساسی و گران قیمت در منزل ایرانیان است و به همین دلیل برای هر مصرف کننده ای اهمیت زیادی دارد که یک فرش ماشینی ارزان قیمت با کیفیت خوب بتواند خریداری کند. در کارخانه های فرش کاشان، تنوع تولید بسیار بالا است، دلیل این امر هم تعداد زیاد کارخانه فرش است که هر کدامشان، یک یا چند نوع دستگاه بافندگی خاص برای تولید فرش استفاده می کنند، نوع الیاف مصرفی هم در کیفیت بافت و قیمت نهایی فرش ماشینی تاثیر گذار است. لذا اگر بخواهید یک فرش ماشینی ارزان قیمت خریداری کنید، بهترین خرید فرش را می توانید از کارخانه فرش ماشینی کاشان داشته باشید.

فرش ماشینی ارزان در تهران

بیشتر مشتریان فرش ماشینی ارزان قیمت از شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ هستند، زیرا در این شهرها عمدتا نمایشگاه فرش ماشینی زیادی در سطح شهر وجود دارد که همگی محصولاتشان با قیمت بالا عرضه می شود و در نتیجه تعداد زیادی از همطنان هستند که قدرت خرید فرش ماشینی با قیمت بالا را ندارند، لذا جذب خرید اینترنتی فرش به صورت مستقیم از درب کارخانه می شوند. عرضه فرش ماشینی ارزان قیمت، به معنی کم بودن کیفیت بافت سا جنس نخ ضعیف نیست، بلکه با ارسال مستقیم فرش و بدون واسطه هزینه های اضافی از قیمت نهایی فرش کاسته شده و قیمت فرش ماشینی هم مناسب می شود. هوطنان عزیز در تهران و سار شهرستان ها با خرید از سایت فرش پرسان پارس هم می توانند کمترین قیمت ها را تجربه کنند و هم کیفیت خوب و فرش های با ضمانت تهیه نمایند.

فرش ماشینی ارزان

خرید فرش ماشینی ارزان قیمت

خرید فرش ماشینی ارزان قیمت از نمایشگاه های فرش ماشینی امکان پذیر نیست، زیرا هزینه های زیادی در عرضه فرش به روش نمایشگاهی وجود دارد که به قیمت فرش افزوده می شود، این امر نه تنها در فرش، بلکه در هر محصول دیگری هم قابل مشاهده است شما با خرید مستقیم محصول مورد نظر از هر شرکتی هزینه های اضافی را از قیمت نهایی آن کم می کنید. در سایت پرسان پارس، گالری تصاویر و محصولات نشان می دهد که تنوع زیادی در ارائه طرح و نقشه برای عرضه فرش ماشینی ارزان قیمت در نظر گرفته شده است و مشتریان قدرت انتخاب بیشتری دارند. فرش های سفارشی، سایز بزرگ و فرش گرد و بیضی هم در این سایت عرضه می شود که واقعا زیبا و چشم نواز هستند.

انواع فرش ماشینی ارزان قیمت

فرش های ماشینی از روی مشخصات فنی که دارند، طبقه بندی می شود. این مشخصات، شامل جنس الیاف یا همان نخ خاب، شانه فرش، تراکم و نوع دستگاه بافندگی می باشد. در تولید فرش های مرغوب از 700 شانه به بالا نخ اکریلیک هیت ست شده مرغوب معمولا استفاده می شود و به شکل زیر انواع فرش تقسیم بندی می گردد.

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 بافت HCP یا شونهر
  • فرش 1000 شانه تراکم 3000 بافت شونهر
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافت شونهر
  • فرش 1500 شانه تراکم 4500 بافت شونهر

قیمت فرش 700 شانه در بین تولیدات بالا کمتر ا دیگر محصولات است و لذا فرش ماشینی ارزان قیمت با کیفیت خوب به شمار می رود و فرش 1500 شانه دارای بیشترین قیمت است.

فرش ماشینی افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر