09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 5 شهریور 1397 در ساعت 9 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای تولید تابلو فرش چاپی با دستگاه چاپ سابلیمیشن به فرش خام ساده باف سفید با کیفیت خوب نیاز است که قیمت آن هم بالا نباشد.

چاپ عکس روی فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی بسیار ساده و راحت است و اگر کسی که اپراتور چاپ آن است دارای تجربه و مهارت کافی باشد می تواند تولیدات با کیفیت و زیبایی را به دست آورد. تنها کافی است یک فرش خام مرغوب و مناسب از نظر شانه و تراکم و جنس الیافش برای چاپ استفاده شود و دما و زمان مناسب برای فرآیند به دست آید. این دما و زمان برای چاپ عکس روی فرش به نوع دستگاه و نوع فرش خام مورد استفاده بستگی دارد و عدد یکسانی نیست.

لذا ابتدا لازم است شما چند نمونه فرش خام مختلف تهیه نموده و چاپ را روی این نمونه ها انجام دهید، هر فرشی که بهترین تابلو فرش چاپی و بدون نقص بدست آورد را می توانید برای همیشه استفاده کنید. با توجه به تجربه ای که در زمینه تولید تابلو فرش چاپی بدست آورده ایم فرش خام 1000 شانه با تراکم 3000 که دارای الیاف ابریشمی یا همان پلی استر باشد کیفیت خوبی برای چاپ داشته و حتی تصاویر چهره هم می توان با این فرش در کیفیت عالی چاپ نمود. از آنجایی که اکثر مشتریان ما هم فرش خام سفید برای تولید تابلو فرش چاپی چهره می خواهند، همین فرش خام هزار شانه را انتخاب نموده و اکثرا بهترین نتیجه را هم از همین فرش در فرآیند چاپ بدست می آورند. لذا اگر برای خرید عمده به دنبال یک فرش خام ساده باف با رنگ سفید برفی مرغوب هستید می توانید ابتدا چند نمونه از تولیدات این مجموعه تهیه نمایید و پس از اطمینان کامل در کیفیت چاپ آن اقدام به ثبت سفارش خود به صورت عمده نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر