09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه سابلیمیشن برای چاپ عکس روی تابلو فرش قابل استفاده است و فرش خام سفید مورد نیاز برای آن با قیمت عمده مناسب در سایت پرسان پارس عرضه می شود.

صنعت نساجی در ایران در حوزه تولید فرش ماشینی با رشد خوبی در طی سال های اخیر همراه بوده است، با وجود مشکلات زیاد در حوزه تامین نخ و الیاف و همچنین تحریم های مختلف در بخش صادرات، تولید کننده ها توانسته اند با ایجاد تنوع در تولید و پویا کردن بازار فروش داخلی و یا صادرات فرش به برخی کشورها رونق را در این صنعت حفظ نمایند.

چاپ عکس روی فرش یکی از ایده های زیبا و جدید در صنعت بافت تابلو فرش ماشینی محسوب می شود که نیاز به طراحی و بافت طرح های مشخص و تعریف شده را رفع کرده و با این تکنولوژی دیگر ر طرح و نقشی با هر ابعادی به سرعت به یک تابلو فرش چاپی زیبا تبدیل می شود. معمولا در شهرهای مختلف کشور از دستگاه سابلیمیشن حرارتی برای چاپ عکس روی فرش استفاده می شود و لذا این افراد فرش خام که برای تولید تابلو فرش چاپی نیاز دارند را از کارخانه های فرش کاشان تامین می کنند.

البته هر فرشی برای استفاده در چاپ تابلو فرش مناسب نیست و باید بدانیم جنس الیاف و شانه و تراکم آن چگونه باشد تا بتوان از آن برای چاپ تابلو فرش چهره استفاده نمود، زیرا تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش کار حساسی است و نیاز به فرش مرغوب و با کیفیت دارد تا در نهایت یک تابلو فرش چاپی چهره زیبا بدست آید. پیشنهاد ما در این زمینه که فعالیت گسترده ای هم در حوزه چاپ تابلو فرش چهره داریم فرش خام سفید هزار شانه ابریشمی می باشد که بهترین محصول را می توان از آن تولید کرد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر