09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی طرح سجاده که به صورت رولی برای مفروش نمودن حسینه و مساجد در کیفیت بالا تولید شده است در این سایت به سراسر کشور عرضه می گردد.

تولید فرش ماشینی در ایران بیش از نیم قرن است که آغاز شده و در طول سالیان مختلف این صنعت دوران رکود و رشد زیادی را شاهد بوده است. ابتدای آغاز تولید فرش ماشینی در ایران همزمان با پیروزی انقلاب و پس از آن جنگ تحمیلی بود که این اتفاقات منجر به رکود این صنعت شد. پس از آن هم به علت ساسیت های نادرستی که به تفکر حمایت از فرش دستباف مانع تولید فرش ماشینی می شد، روند رشد این صنعت را کندتر نمود. پس از این دوران به مرور و با افزایش نیاز به تولید فرش و سودآور بودن تولید این محصول تعداد کارخانه های فرش به مرور افزایش یافت و افراد زیادی وارد حوزه تولید فرش ماشینی در کشور شدند.

با افزایش تعداد کارخانه ها، تنوع محصولات، کیفیت و حجم تولیدات افزایش یافت و این صنعت وارد یک مرحله رقابتی شد که به رشد هرچه بیشتر آن کمک نمود.

هم اکنون که بیش از نیم قرن از آغاز صنعت فرش ماشینی در ایران سپری می شود، شاهد رشد چشمگیری در آن هستیم و تقریبا هر نوع کفپوش برای هر فضایی نیاز باشد، توسط کارخانه های فرش تولید می شود.

فرش سجاده ای طرح محراب ویژه مساجد

فرش سجاده ای یکی از تولیدات مهم کارخانه های فرش به شمار می رود که بافت آن به صورت رولی انجام می شود و طرح های متنوعی هم به صورت طرح محراب در کیفیت های مختلف برای مفروش نمودن مساجد سراسر کشور تولید می شود. گسترده شدن حجم تولید فرش موجب شده تنها در همین یک محصول کارخانه های متعددی فعال باشند و مشتریانی که قصد تهیه این مدل فرش را برای مسجد یا حسینه شهرشان دارند بتوانند با دست بازتر اقدام به انتخاب و تهیه فرش مورد نظرشان نمایند.

با توجه به اینکه لازم است این محصول با توجه به بودجه متفاوت مساجد نسبت به یکدیگر، در کیفیت های مختلف تولید شود، این مجموعه انواع سجاده فرش ماشینی از 440 شانه پلی استر گرفته تا 1000 شانه اکریلیک را به صورت عمده تولید نموده و به مشتریانش ارائه می کند تا بر اساس بودجه مسجد خود اقدام به تهیه این محصول در متراژ مورد نیازشان نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر