09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که قصد خرید گلیم فرش یا گبه سنتی دارند می توانند محصولات جدید کارخانه های فرش کاشان را در این گالری دنبال نمایند.

آنچه از فرش ماشینی در ذهن خریداران آن است، معمولا فرش 1200 شانه یا فرش 1000 شانه با طرح های کلاسیک رایج است که معمولا در پذیرایی منزل استفاده می شود و محصولاتی چون گلیم فرش و گبه سنتی هم که به تازگی با کیفیت خوب و در طرح و نقشه زیبا تولید می شوند در بین محصولات جانبی کارخانه های فرش قرار می گیرند. البته این موضوع در حال حاضر کاملا تغییر کرده و معماری داخلی و سبک زندگی مردم به نحوی شده که دیگر طرح های کلاسیک رایج در فرش ماشینی خیلی ها را جذب نمی کند و مشتریان جدیدی هستند که به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کسانی هستند که طرح های فانتزی خاص مثل فرش ترک را می پسندند و دسته دوم هم افرادی هستند که طرح گبه ماشینی یا به طور که فرش سنتی با نقشه هایی الهام گرفته شده از دستبافته های عشایری را برای خرید انتخاب می کنند.

این تغییر در سلیقه خریداران باعث شده کارخانه های فرش هم روند تولیدات خود را تغییر داده و به جای تولید طرح های تکراری و انبار نمودنشان، محصولات خود را به چند دسته تقسیم کنند و همه این طرح و نقشه ها را که هر کدام مشتری خاص خود را دارد، به ترتیب تولید نمایند. در این گالری هم تلاش ما معرفی انواع مختلف گلیم فرش و گبه سنتی با نقشه های جدید و زیبا و همچنین تولیدات مشابه فرش ترک که زیبا و با کیفیت و البته کاملا ایرانی هستند به شما عزیزان معرفی نماییم. به یاد داشته باشید که فرش ایرانی بهترین فرش در جهان هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر اصالت طرح و نقشه می باشد بنابراین با افتخار بهترین فرش ایرانی را تهیه نموده و از استفاده آن لذت ببرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر