09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گبه ماشینی سنتی پلی استر زیبا را که در کاشان تولید می شوند می توانید در این سایت به صورت مستقیم با قیمت خوب تهیه نمایید.

اگر بخاهیم سبک زندگی مردم، نوع چیدمان و وسایل منزل را در دهه اخیر با گذشته مقایسه کنیم، تفاوت های زیادی را می توانید ببینیم. امروزه خانه های ایرانی بسیار مدرن تر و شکیل تر طراحی می شوند و حتی در خانه های کوچک آپارتمانی هم تلاش شده معماری زیبا و متفاوتی نسبت به قبل به اجرا در آورده شود در مورد چیدمان و وسایل منزل هم تغییرات کاملا مشهود است. در گذشته فرش های ساده با طرح کلاسیک که معمولا تمام کف را مفروش می نمود استفاده می شد اما امروزه فرش های فانتزی، گبه سنتی و یا مدل های جدید و متفاوت از فرش های ماشینی در مف پارکت یا سرامیک شده منزل استفاده می شود که این امر لزوم مفروش نمودن تمام کف را از بین می برد.

در وسط مبلمان منزل می توان یک گبه ماشینی سنتی خاص و شکیل استفاده نمود که با مبلمان یا پرده ها ست شود و زیبایی دکور منزل را تکمیل کند. گبه های سنتی به خاطر همین سبک از چیدمان امروز فروش بسیار بالایی هم دارند و این موضوع باعث شده تولید گبه سنتی با تنوع بیشتر هم در سال های اخیر انجام شود. این گالری هم تلاش نموده، خاص ترین و جدیدترین مدل های به روز گبه و گلیم فرش ماشینی را به مشتریان خاص پسند خود عرضه نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر