09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 شهریور 1398 در ساعت 14 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت چاپ عکس روی تابلو فرش در اصفهان از طریق سایت فرش پرسان پارس به خریداران تابلو فرش سفارشی چهره جهت خرید اینترنتی اعلام می شود.

تابلو فرش سفارشی چهره یکی از محبوب ترین انواع تابلو فرش ماشینی در سال های اخیر بوده است و اغلب خریداران هم از این تابلو فرش برای هدیه دادن، سوغات و یا استفاده در منزل استفاده می کنند. چاپ عکس روی تابلو فرش جدید ترین روش برای تولید تابلو فرش سفارشی عکس چهره است و این مدل تابلو فرش ماشینی ویژگی هایی دارد که به شرح زیر می باشد:

  • وضوح کامل تصویر      
  • رنگ بندی زیبا و کاملا مشابه با عکس اولیه
  • چاپ پشت و رو تابلو فرش چهره باعث طبیعی تر شدن تابلو فرش می شود.
  • قیمت مناسب تر چاپ عکس روی تابلو فرش نسبت به تابلو فرش بافتی چهره
  • سرعت بالا تولید و تحویل در کمتر از سه روز به مشتریان
  • قابلیت شستشو و ثبات رنگ بالا
  • بافت 1200 شانه تراکم 3600 ابریشم گونه

همانطور که گفته شد اکثر خریدارانی که سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش می دهند، این تابلو فرش را برای هدیه دادن و یا سوغاتی بردن به خراج از کشور تهیه می کنند و به همین دلیل هم سرعت بالای تبدیل عکس به تابلو فرش و مناسب بودن قیمت آن اهمیت زیادی برای خریداران آن دارد.

تابلو فرش عکس چهره

قیمت چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی

چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی در هر سایزی که خریداران تمایل داشته باشند، انجام می شود. ابعاد متداول برای تابلو فرش سفارشی که عمدتا به خریداران جهت چاپ پیشنهاد می شود طبق جدول زیر می باشد. اما سایز های دیگری هم که مد نظر شما باسد در صورت نیاز قابل تولید است. قیمت چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی نیز بر اساس اندازه فرش تعیین می شود. پرفروش ترین سایز های تابلو فرش عکس چهره مربوط به ابعاد 50 در 70 و 70 در 100 می باشد. لیست قیمت تابلو فرش سفارشی چهره به شرح زیر است:

<

ردیف

ابعاد تابلو فرش سفارشی چهره

قیمت تابلو فرش عکس چهره( تومان

1

سایز 50 در 35

130.000

2

سایز 70 در 50

220.000

3

سایز 100 در 70

340.000

4

سایز 150 در 100

580.0000

قیمت های ارائه شده در جدول فوق قیمت تابلو فرش چهره بودن قاب می باشد و در صورت تمایل برای قاب کردن تابلو فرش می توانید نمونه قاب های موجود برای سایز مورد نظرتان را از کارشناسان دریافت نمایید. همچنین ارسال تمامی سفارشی به سراسر کشور از طریق پست تیپاکس تا درب منزل به صورت کاملا رایگان می باشد.

چاپ عکس روی تابلو فرش

چاپ عکس روی تابلو فرش کاشان

استان اصفهان و به طور ویژه شهر کاشان مرکز تولید انواع فرش و تابلو فرش ماشینی به شمار می رود و در واقع قطب اصلی صنعت نساجی کشور و پایتخت فرش ماشینی ایران نام گرفته است. تابلو فرش عکس چهره نیز که یک محصول سفارشی و خاص است، به طور قطع در کارخانه های بزرگ این منطقه با بهترین کیفیت و در مناسب ترین قیمت تولید شده و به دست خریداران می رسد. لذا چاپ عکس روی تابلو فرش کاشان و اصفهان از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بیشترین میزان سفارشات این محصول هم در همین شهرها ثبت شده و به انجام می رسد.

افرادی که در سایر شهرها در زمینه چاپ عکس روی تابلو فرش فعالیت می کنند نیز، جهت تامین فرش خام مورد نیازشان برای تولید تابلو فرش چاپی، از کارخانه های بزرگ و برجسته این منطقه استفاده می کنند. بهترین انواع فرش خام سفید برای چاپ در کاشان تولید می شود و شرکت های تولید تابلو فرش عکس چهره چاپی این منطقه با توجه به تجربه، تخصص و شناختی که نسبت به انواع فرش خام موجود دارند، بهترین و مرغوب ترین نوع آن را برای سفارشات چاپ عکس روی تابلو فرش کاشان استفاده می کنند، در نتیجه محصولات درجه یک و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

چاپ عکس روی تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر