09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 مرداد 1398 در ساعت 11 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اینترنتی فرش سجاده ای در کاشان برای مصلی و مساجد در شهرستان های مختلف با قیمت عمده درب کارخانه امکان پذیر شده است.

در کاشان کارخانه فرش سجاده ای انواع فرش مخصوص مسجد را تولید می کند و عرضه این فرش ها برای شهرستان های مختلف معمولا توسط پخش کننده ها انجام می شود. فروش اینترنتی فرش سجاده ای کاشان به توزیع راحت تر این محصول بین خریداران کمک زیادی نموده و موجب شده این محصول دسترس پذیری راحتی برای خریداران در همه شهرها و حتی روستاها داشته باشد. در فروش اینترنتی فرش سجاده ای از آنجایی که خریدار جنس و کیفیت فرش را نمی بیند و از سوی دیگر فروشنده ابعاد مسجد و فضای داخلی آن را از نزدیک نمی بیند می بایست هنگام خرید مواردی از هر دو طرف مورد توجه قرار گیرد. فروشنده موظف است یک لیست قیمت فرش سجاده ای کامل از انواع تولیدات به همراه مشخصات فنی اعم از شانه و تراکم، جنس الیاف و نوع بافت را به مشتری ارائه دهد تا خریدار به راحتی بتواند با توجه به نیازش مناسب ترین نوع فرش محرابی را انتخاب نماید.

از طرفی خریدار هم برای دقیق تر شدن متراژ مورد نیازش یک کروکی از فضای داخلی مسجد ارائه دهد و جهت قبله را نیز در آن تعیین کند تا با توجه به طول و عرض و تعداد ستون های موجود در فضا، متراژ کل فرش سجاده ای مورد نیاز برای مفروش کردن مسجد و مصلی توسط کارشناسان تعیین شود. بدین صورت پرتی و بافت اضافه هم برای خریدار به حداقل رسیده و صرفه جویی اقتصادی می شود.

انواع سجاده فرش کاشان

سجاده فرش کاشان بر اساس جنس بافته شده الیاف، تراکم طولی و عرضی تقسیم بندی می شوند و همه کارخانه ها نیز قیمت گذاری و لیست مشخصات فنی و قیمت فرش سجاده ای را بر اساس همین فاکتور ها به مشتریان ارائه می دهند، به طور کلی اگر بخواهیم انواع سجاده فرش کاشان را بر اساس این پارامترها تقسیم بندی کنیم، تولیدات کارخانه فرش سجاده ای به شرح زیر می باشد:

  • سجاده فرش 440 شانه پلی استر
  • فرش سجاده ای 500 شانه پلی استر تراکم 1000
  • فرش محرابی 500 شانه تراکم هزار اکریلیک
  • فرش سجاده نمازی طرح 700 شانه تراکم 2100 و 2400 اکرولیک
  • فرش سجاده ای 700 شانه تراکم 2550 نخ اکریلیک هیت ست شده
  • فرش نمازی 1000 شانه تراکم 3000 شانه ارکیلیک هیت ست

فرش سجاده ای

معرفی سجاده فرش 700 شانه

سجاده فرش 700 شانه دارای ویژگی هایی است که موجب شده در فروش اینترنتی فرش سجاده ای و حضوری بیشتر از سایر تولیدات مورد توجه خریداران قرار گیرد. این مدل فرش محرابی دارای تراکم بالایی است و لذا لطافت و نرمی خوبی دارد و به بیان دیگر پاخور نرم تری دارد، جنس نخ اکریلیک هیت ست شده در این فرش موجب شده تا مقاومت و ماندگاری آن بالاتر رود و در مراحل اول استفاده نیز پرزدهی آن حداقل باشد، از طرفی قیمت فرش سجاده ای 700 شانه هم به نسبت تولیدات فرش هزار شانه مناسب تر است و می تواند برای افرادی که به دنبال یک سجاده فرش با کیفیت و مرغوب هستند گزینه مناسبی باشد. در فروش اینترنتی فرش سجاده ای نیز این محصول محبوبیت زیادی دارد و خریداران عمدتا آن را انتخاب می کنند، تا خیالشان از لحاظ جنس و کیفیت و مقاومت فرش راحت باشد.

فرش سجاده ای آبی

بهترین قیمت فرش سجاده ای ارزان

بهترین قیمت فرش سجاده ای، قیمتی است که با کیفیت و مشخصات فنی آن تناسب داشته باشد، همانطور که در بخش انواع سجاده فرش بیان شد، این محصول انواع مختلفی دارد که بر  اساس شانه و تراکم و جنس الیاف تقسیم بندی شده و قیمت سجاده فرش هم براساس همین مشخصات در کارخانه فرش سجاده ای کاشان تعیین شده است. اگر قصد دارید قیمت شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید، لازم است مشخصات فنی کامل از تولیدات هر کارخانه را داشته باشید تا بتوانید بهترین قیمت فرش سجاده ای که هم ارزان باشد و هم کیفیت آن مناسب بوده و یک فرش درجه یک و مقاوم باشد، را انتخاب نمایید. در این گالری لیست قیمت انواع فرش محرابی همراه با ارائه مشخصات فنی کامل ارائه شده است و خریداران به راحتی می توانند کیفیت و قیمت فرش سجاده ای را مقایسه نموده و خریدشان را برا اساس فاکتور های ارائه شده انجام دهند.

فرش مسجدی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر