09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.

مشخصات کلی

سفارش عمده تابلو فرش چاپی شیوخ عرب در تعداد 200 تخته با قاب و در اندازه های مختلف سفارشی به صورت اختصاصی در مجموعه پرسان پارس انجام شد.

تبدیل عکس به تابلو فرش با دستگاه های بافندگی فرش ماشینی مدتی است که رونق خود را از دست داده و مشتریان جدید که کیفیت بالا و وضوح و زیبایی تابلو فرش چاپی را مشاهده نموده اند جذب این محصولات جدید شده اند. همانطور که می دانید کشور های عربی همواره خریداران اصلی فرش و تابلو فرش های ماشینی و دستباف ایران هستند و همواره به دنبال ناب ترین و با کیفیت ترین مدل این فرش ها برای خرید هستند.

مدت کوتاهی گس از عرضه تابلو فرش چاپی به بازار و مشخص شدن کیفیت بالای این محصولات سفارشات مشتریان عرب شروع شد و به خصوص افراد فعال در حوزه صادرات از ایران به این کشورها اقدام به تهیه انواع تابلو فرش چاپی شیوخ عرب و فروش در این تابلو فرش چاپی مرغوب و زیبا در این کشور نموند.

مجموعه پرسان پارس هم سفارشات چاپ عکس روی فرش را هم از قطر و هم از سایر کشورهای عربی و همچنین کشورهای اروپایی داشته و تهیه این محصولات سفارشی به صورت کامل شامل بافت فرش، چاپ عکس روی آن، ریشه فرش و قاب زدن آن توسط خود مجموعه در کاشان صورت گرفته است. مدل قاب ها و ابعاد را خود مشتری بر اساس نیازش تعیین می کند. یک تیم حرفه ای طراحی عکس ها و سایزبندی را انجام می دهدف کار چاپ توسط گروه متخصص و با تجربه انجام شده و قاب ها هم ازپروفیل های خوب و با کیفیت انجام شده است. برخی از تصاویر این محصولات زیبا را در زیر اراه نموده ایم.

تابلو فرش چاپی

تابلو فرش چاپی

تابلو فرش چاپی

 

تابلو فرش چاپی

3 / 10
از 32 کاربر