09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 بهمن 1397 در ساعت 17 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای مفروش نمودن راه پله و راهرو منازل فرش تشریفاتی قرمز با حاشیه کرم یا طرح و رنگ سفارشی در سایت پرسان پارس عرضه می شود.

فرش تشریفاتی قبلا تنها مصرفی که داشت برای هتل ها و رستوران ها در راهرو یا ورودی و یا به عنوان فرش راه پله بود. اما امروزه بسیاری از افراد برای فرش راه پله منزل شان هم به جای استفاده از گلیم رولی یا کناره فرش از فرش تشریفاتی استفاده می کنند تا ظاهری شکیل و خاص تر به فضای منزل خود ببخشند.

انواع فرش تشریفاتی

فرش تشریفاتی هتلی معمولا رنگ قرمز ساده تک رنگ و یا فرش قرمز با حاشیه کرم دارد. اما در طراحی دکوراسیون های جدید اکثر هتل ها و منازل مسکونی که می خواهند سفرش فرش و وموکت تشریفاتی بدهند، این فرش ها را با طرح و رنگ متفاوت و جدید سفارش می دهند. بسیاری از شرکت های تولیدی فرش در حوزه فرش تشریفاتی وارد نشده اند و تنوع زیادی هم نمی توان از این محصولات در بازار یافت. لذا تنها مجموعه ای که در حال حاضر بهترین مدل فرش تشریفات هتلی را به شکل سفارشی طراحی و آماده می کند مجموعه پرش پرسان پارس می باشد. انواع زیادی از این محصول وجود دارد که بر اساس، طرح، شانه و تراکم و جنس نخ طبقه بندی می شود و در همین سایت رار داده شده است.

تصاویر این مقاله و دیگر تصاویر ارائه شده در گالری فرش و موکت تشریفاتی نمونه هایی از تولیداتی هستند که توسط مشتریان سفارش داده شده اند و مجموعه پرسان پارس طراحی و تولید این سفارشات را در متراژ مورد نیاز مشتریان انجام داده است. فرش گرد و بیضی هم از تولیدات خاصی است که به شکل سفارس در این سایت تولید می شود.

عرض فرش راه پله تشریفاتی از نیم متر تا 4 متر با توجه به نوع طرح فرش راه پله قابل تغییر است طول رول ها هم بین 30 الی 40 متر معمولا بافته می شود و معمولا سفارشات خاصی که در شانه و تراکم بالا نیاز به بافت دارند بافتشان به صورت جفت انجام می شود. جزییات ابعاد و متراژ فرش ها را کارشناسان با توجه به نوع سفارش هر خریدار بررسی نموده و به اطلاعاشان می رسانند.

فرش راه پله تشریفاتی

قیمت فرش تشریفاتی راه پله

فرش تشریفاتی بیشتر در راهرو و راه پله استفاده می شود و عمدتا این فضاها در بخش های جانبی منزل بوده و خریداران قصد ندارند هزینه زیادی برای مفروش نمودن آن پرداخت نمایند، لذا قیمت فرش تشریفاتی مهمترین فاکتور هر خریداری برای سفارش و خرید می باشد. در مجموعه پرسان پارس این امکان برای خریداران فراهم شده است که هر فرش را با مشخصات مختلف بتوانند سفارش دهند. بافت فرش تشریفاتی روی گلیم فرش 320 شانه، 440 شانه و 500 شانه ارزان تر می شود و اگر خریداری با بالاترین کیفیت بخواهد سفارشش انجام شود، می تواند سفارش بافت فرش راه پله را به صورت 700 شانه و 1000 شانه اکریلیک مرغوب بدهد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد انواع فرش و قیمت محصولات و همچنین نحوه سفارش و خرید مشاورین ما در تمام طول هفته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرش راهرو

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر