09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 24 فروردین 1399 در ساعت 18 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی ماشینی – طرح های تابلو فرش عکس چهره – چاپ عکس شخصی بر روی تابلو فرش ماشینی.

سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش در گذشته فقط به صورت تابلو فرش چهره دستباف صورت می گرفت اما امروزه با گسترش در صنایع نساجی و چاپ، شیوه های نوینی در تولید تابلو فرش عکس سفارشی چهره به وجود آمده که مهم ترین مزیت آن سرعت تولید بسیار بالا و آماده شدن آن جهت سفارشات فوری می باشد که برای افرادی که به دنبال هدیه خوب، با ارزش و ارزان هستند بسیار مناسب می باشد.

انواع تابلو فرش سفارشی چهره

سفارشات تابلو فرش چهره از روی عکس به 3 شکل قابل تهیه می باشد. در ادامه به انواع این روش ها و خصوصیات هر یک اشاره خواهیم کرد.

  1. تابلو فرش دستباف چهره: نفیس بودن قالی دستباف بر کسی پوشیده نیست و هنرمندان ایران زمین توانسته اند تابلو فرش های با ارزشی را بافت و به کشورهای مختلف ارسال کنند. تابلو فرش چهره دستباف در اندازه های مختلف از جمله 70 در 50 و 120 در 90 با استفاده از پشم و نخ ابریشم و در مدت زمان کوتاهی توسط مجموعه فرش پرسان پارس انجام می شود.
  2. تابلو فرش چاپی: چاپ عکس بر روی فرش ماشینی از اندازه های کوچک تا ابعاد قالیچه های با کیفیت رنگ بسیار بالا قابل سفارش می باشد. 256 طیف رنگی مختلف، امکان شست و شوی فرش و استفاده از نخ ابریشمی ماشینی از مزایای تابلو فرش چهره چاپی می باشد.
  3. بافت تابلو فرش چهره ماشینی: تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی با دستگاه فرش 1000 شانه HCP 10 رنگ صورت می گیرد که از مزایای آن می توان به ضخامت و طول خاب بالا و جفت بودن تابلو فرش اشاره کرد.

تابلو فرش عکس چهره

تفاوت تابلو فرش چاپی و بافت

مهم ترین تفاوت بین بافت تابلو فرش چهره و چاپی بودن آن در تعداد رنگ های آن می باشد اما به صورت کلی می توان مقایسه این دو روش را در زیر دید:

  • در تابلو فرش سفارشی چاپی از 256 رنگ و در بافت ماشینی آن از 10 نخ رنگی متفاوت استفاده می شود.
  • ضخامت تابلو فرش بافت عکس شخصی در حدود 8 میلی متر و چاپ عکس بر روی تابلو فرش تقریبا 6 میلی متر می باشد.
  • تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی به صورت تکی و بافت ماشینی فرش چهره به صورت دوتایی انجام می شود.
  • شباهت عکس به فرش در تابلو فرش چاپی بالای 90 درصد و در تابلو فرش چهره ماشینی در حدود 60 تا 70 درصد می باشد.
  • بافت عکس بر روی فرش ماشینی روی فرش 1000 شانه و چاپ عکس شخصی بر روی 1200 شانه انجام می شود.
  • الیاف نوع چاپی ابریشم ماشینی (Polyester) و نوع بافتی اکریلیک (Acrylic) می باشد.

انواع کاربرد و استفاده از تابلو فرش عکس چهره

بیشترین حجم سفارشات تابلو فرش سفارشی عکس چهره مربوط به کادو و هدیه می باشد که از دلایل آن می توان به قیمت ارزان، کیفیت بالا و نفیس بودن آن اشاره کرد که باعث شگفت زده شدن عزیزان شما خواهد شد.

انواع کاربردهای قابل استفاده از تبدیل عکس به تابلو فرش چهره به صورت زیر می باشد:

  1. تابلو فرش چهره دختر
  2. تابلو فرش عکس خانوادگی
  3. تابلو فرش هدیه تبلیغاتی
  4. تابلو فرش عروس و داماد
  5. تابلو فرش عکس کودک


تابلو فرش سفارشی

تلگرام و اینستاگرام تابلو فرش چهره

طرح های تابلو فرش سفارشی عکس چهره را می توانید علاوه بر گالری و بخش محصولات وبسایت فرش پرسان پارس از طریق شبکه های اجتماعی نیز دیدن نمایید. البته تصاویر قرار گرفته در بخش های مختلف با رضایت خریداران قرار داده شده اند و در صورت عدم رضایت شما مشتریان محترم، عکس تابلو فرش چهره در این شبکه ها قرار نخواهد گرفت.

کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش به نشانی printedcarpet و صفحه اجتماعی اینستاگرام مجموعه تابلو فرش پرسان پارس parsan_pars می باشد که قابل دسترس شما عزیزان می باشد

سایز تابلو فرش چهره

سایزهای قابل سفارش برای تابلو فرش عکس چهره در ابعاد مختلف ممکن می باشد اما کوچک ترین سایز آن 50 در 35 می باشد و ابعاد بزرگ تابلو فرش ها تا سایز 150 در 100 نیز می رسند. همچنین عزیزانی که فرش سفارش داده شده را با قاب می خواهند امکان انتخاب انواع قاب تابلو فرش چوبی، پی وی سی و ام دی اف در این مجموعه فراهم می باشد.

جهت سفارش انواع طرح های تابلو فرش سفارشی عکس چهره می توانید از راه های مختلف قرار داده شده در سایت، با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید.

انواع تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر