09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 مرداد 1398 در ساعت 17 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان از درب کارخانه، با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا برای خریداران سراسر کشور بسیار به صرفه است.

برای خرید هر محصولی بهترین روش، یافتن راهی برای خرید مستقیم آن از تولید کننده است. در بسیاری از کالاها این امر غیر ممکن بوده و معمولا کارخانه ها محصولات خود را تنها به نمایندگی های خود و پخش کننده ها می فروشند و فروش مستقیم به مصرف کننده امکان ندارد. در حال حاضر برای رفع این مشکل راه های زیادی ایجاد شده و بسیار از سایت های بزرگ و برتر کشور با خرید عمده از کارخانه ها اقدام به فروش مستقیم انواع محصولات کارخانه ها به مصرف کننده ها نموده اند که امر باعث کاهش هزینه های جانبی و ارزان تر شدن قیمت نهایی آن محصول برای خریداران شده است. در مورد فرش هم این امر محقق شده و سایت های بزرگی اقدام به فروش اینترنتی فرش ماشینی از درب کارخانه نموده اند. این امر موجب تسهیل انتخاب و خرید فرش ماشینی برای خریداران شده است، چرا که در سایتی که فروش اینترنتی فرش کاشان دارد، خریدار می تواند به راحتی طرح های متنوع را مشاهده کند، طرح و رنگ دلخواهش را برای بافت فرش انتخاب نماید و سپس بر اساس سایزی که نیاز دارد، سفارش خود را ثبت کند.

مزیت فروش آنلاین فرش ماشینی

فروش آنلاین فرش ماشینی مزیت های زیادی هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد، کارخانه فرش ماشینی با ارائه محصولاتش در قالب فروش اینترنتی فرش، این امکان را دارد تا تمام محصولات و تمام رنگ بندی هایش را در معرض نمایش و دید مشتریان قرار دهد و به این ترتیب با فروش آنلاین فرش، دسترسی پذیری محصولاتش برای همه فراهم شده و در نتیجه فروشش افزایش می یابد، از سوی دیگر ممکن است یک کارخانه و برند معتبر در تمام شهرستان ها نمایندگی فروش نداشته باشد و یا حتی صادرات فرش نداشته باشد، اینترنت یک فضای رایگان و با دسترسی راحت برای همه مردم است و محدودیت مکانی ندارد، لذا تمامی خریداران از سراسر جهان می توانند به صورت مستقیم محصولات یک کارخانه مشخص را مشاهده نموده و به این ترتیب معرفی محصولات و فروش آن تسهیل می گردد.

فرش ماشینی کاشان

مزیت فروش اینترنتی فرش کاشان هم که کامل روشن است و تمامی خریداران به دلیل همین مزایا خرید اینترنتی فرش را انتخاب می کنند، در زیر برخی مزیت های فروش آنلاین فرش برای خریداران ارائه شده است:

  • امکان انتخاب از بین طرح و رنگ های متنوع فرش ماشینی
  • ارائه مشخصات فنی کامل محصول از سوی کارخانه فرش به تمامی مشتریان که موجب می شود خریدار نسبت به فرش خریداری شده شناخت و اطلاعات کامل، درست و دقیق داشته باشد.
  • قیمت فرش ماشینی در فروش اینترنتی فرش کاشان برابر با قیمت درب کارخانه می باشد و لذا صرفه جویی اقتصادی برای خریداران به همراه دارد.
  • امکان تحویل فرش درب منزل این و ارسال رایگان فرش خرید فرش ماشینی را بسیار راحت و مطمئن می کند.
  • تمامی فرش ها دارای ضمانت هستند و لذا خریداران راحت تر می توانند فرش دلخواه خود را انتخاب نموده و از نظر کیفیت دغدغه ای نداشته باشند.
  • امکان مشاهده و انتخاب برند های مختلف فرش ماشینی کاشان

فروش اینترنتی فرش 12 متری

فرش 12 متری از بین سایزهای دیگر موجود د فرش ماشینی زیباتر، استاندارد و پرفروش تر است، خانه های ایرانی اکثرا به نحوی طراحی و ساخته شده اند که فرش 12 متری برابشان مناسب می باشد، لذا کارخانه های فرش ماشینی نیز عمدتا تولید و فروش آنلاین فرش 12 متری بیشتری نسبت به سایر ابعاد فرش دارند. خانه های جدید آپارتمانی کوچک نیز عمدتا فرش 9 متری و 6 متری برایشان مناسب است. در کشورهای اروپایی که همچون داخل ایران مصرف فرش زیادی ندارند و فرش جنبه تزیینی برایشان دارد، عمدتا فرش 6 متری و 4 متری مورد توجه خریداران است و فروش بیشتری دارد. در سایت فرش پرسان پارس که از بزرگترین مجموعه های فروش آنلاین فرش می باشد، همه ابعاد فرش از فرش 4 متری گرفته تا فرش سایز بزرگ و غیر استاندارد نیز برای فروش اینترنتی فرش کاشان به سراسر کشور وجود دارد، فرش اینترنتی فرش 12 متری نیز به علت اینکه معمولا در انبار موجود می باشد، با سرعت بیشتری انجام شده و در کمترین زمان به دست خریداران می رسد.

فرش ماشینی 12 متری

فروش اینترنتی فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه کاشان از محصولات زیبا و با کیفیت فرش ایرانی است که هم ظرافت بافت و ظاهر چشم نوازی دارد و هم قیمت آن به نسبت فرش های جدید 1200 شانه و 1500 شانه مناسب تر بوده و اکثر مشتریان قدرت خرید بیشتری برای آن دارند. این عوامل و مشخصات که فرش هزار شانه دارد باعث شده در فروش اینترنتی فرش 1000 شانه بیشتر از سایر انواع فرش مورد توجه خریداران قرار بگیرد. در رده بعدی فروش اینترنتی فرش 700 شانه به علت داشتن قیمت مناسب و تنوع خوب در طرح و رنگ بالا است. در گالری فرش پرسان پارس، مدل های زیادی از فرش 700 شانه و فرش هزار شانه 10 رنگ و 8 رنگ موجود است که می تواند برای همه خریداران با هر سلیقه ای نمونه های زیبا و متفاوتی از فرش ماشینی جدید ایرانی را ارائه دهد.

فرش 1000 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر