09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 23 فروردین 1399 در ساعت 9 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید گلیم فرش ماشینی از کارخانه گبه کاشان – قیمت گبه 12 متری ماشینی – فروش گلیم فرش ماشینی کاشان با قیمت درب کارخانه.

شرکت گلیم فرش کاشان با استفاده از ماشین آلات مدرن و مواد اولیه مرغوب از جمله الیاف فریز هیت ست درجه یک تولید انواع گبه ماشینی 12 متری و سایر ابعاد را جهت فروش به سراسر کشور انجام می دهد. شاید خیلی ها گلیم ماشینی را با گبه اشتباه بگیرند چرا که در ظاهر و نگاه اولیه تفاوت زیادی را نمی توان حس کرد اما در واقع میزان پرز و تراکم آن است که کیفیت گلیم فرش را بیشتر از گلیم کرده است که در این خصوص توضیحاتی را در ادامه خواهیم داد.

کارخانه فروش گبه ماشینی کاشان جهت سهولت شرایط خرید برای خریداران عمده شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است که جهت آگاهی از این موضوع می توانید با کارشناسان فروش پرسان پارس در ارتباط باشید.

تفاوت گلیم و گبه ماشینی

گلیم فرش ماشینی غالبا به صورت 320 شانه و با تراکم های بین 600 تا 700 تولید می شوند که برخلاف فرش ماشینی خاب ندارند ولی گبه ماشینی همانند فرش نرم بوده و گاها طول خاب آن از قالی ماشینی نیز بیشتر می باشد و این آیتم مهم ترین تفاوت بین گبه و گلیم می باشد.

در گذشته بافت هر دو محصول گلیم فرش سنتی و گلیم به صورت دستباف و توسط زنان روستایی و عشایر صورت می گرفت از همین رو نقوش طبیعت، پرندگان و حیوانات در نقشه های آن زیاد مشاهده می شود. امروزه فروش گبه ماشینی با نقشه های سنتی مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

گبه ماشینی 12 متری

ابعاد گلیم فرش ماشینی

گلیم فرش کاشان با دستگاه ماشینی عرض 3 متر تولید می شود از همین رو ابعاد گبه رولی از عرض 50 سانتی متر تا عرض 3 متر و در طول های 30 تا 40 متری بافت می شود. همچنین گبه ماشینی 12 متری، گبه 9 متری، گلیم فرش 6 متری، گبه 4 متری و گلیم فرش 1.5 در 1 متر نیز ابعاد قالیچه های گلیم فرش تولیدی کارخانه فرش کاشان را تشکیل می دهند.

فروش اینترنتی گبه

مصرف کنندگان محترم که به دنبال خرید گبه سنتی و مدرن هستند می توانند از مرکز فروش اینترنتی گلیم فرش پرسان پارس خرید خود را انجام دهند. برای ثبت سفارش، مشاهده و انتخاب طرح های گلیم فرش ماشینی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با شماره های 09124602254 و 09131629159 در ارتباط باشید.

طرح های گبه ماشینی

به طور کلی فروش گبه ماشینی با دو طرح مدرن و سنتی انجام می گیرد که با توجه به دکوراسیون و سلیقه می توانید انواع مدل های این دو طرح از گبه ماشینی را انتخاب نمایید.

زمینه رنگ گبه ماشینی 12 متری و دیگر ابعاد آن به صورت روناسی، آبی فیروزه ای، کرم، سرمه ای و بادامی می باشد که البته در بافت هر گبه از 6 رنگ مختلف استفاده می شود تا زیبایی نقشه گبه ماشینی بیشتر بشود.

فروش گبه ماشینی

خرید فرش یا گبه ماشینی

در انتخاب گلیم، فرش ماشینی و یا گبه باید حساسیت زیادی به خرج داد و با توجه به موقعیتی که قرار است از آن ها استفاده بشود خریدتان را انجام بدهید.

از فرش 700 شانه واقعی تا 1500 شانه معمولا برای پذیرایی منزل استفاده می شود و برای اتاق های خواب از انواع گبه ماشینی 12 متری و اندازه های کوچک تر با طرح های کلاسیک و مدرن استفاده می شود. گلیم هم به عنوان فرش راهرو و کناره برای مناطق پرتی منزل استفاده می شود اما طرح های جذاب و کیفیت بالای مرکز فروش گبه ماشینی ایران این امکان را برای خریداران فراهم آورده تا دیزاین منزل خود را بر اساس نوع دکوراسیونشان با استفاده از انواع گلیم فرش ماشینی زیباتر کنند.

مشخصات گبه خوب و با کیفیت

گبه بر خلاف گلیم ماشینی دارای طول خاب می باشد که این ضخامت باعث می شود گلیم فرش زیر پای شما نرم باشد اما برای این که گبه خوب و با کیفیت خریداری نمایید باید علاوه بر این مشخصات، میزان تراکم آن را نیز مورد بررسی قرار دهید.

شرکت گبه فرش کاشان از نخ روناس که بالاترین کیفیت را در بین سایر الیاف ها دارد در تولید محصولاتش استفاده می کند. نخ فریز هیت ست در 3 تراکم 760، 860 و 960 طول خابی 10 الی 12 میلی متری به گبه ماشینی 12 متری می دهد که این محصول را به یک گلیم فرش با کیفیت بدل می سازد.

قیمت گبه ماشینی

فروش گبه ماشینی به دلیل بافت در تراکم های متنوع از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد اما آنچه مسلم و تضمین شده می باشد ارائه ارزان ترین قیمت گلیم فرش ماشینی از سوی مجموعه پرسان پارس است که با توجه به میزان حجم خرید رقم ها می توانند متفاوت باشند.

جهت دسترسی به جدیدترین لیست قیمت گبه ماشینی 12 متری و دیگر اندازه ها، همچنین قیمت گبه رولی می توانید با شماره تماس شرکت 03154753961 در تماس باشید و یا این که با کارشناسان ما از طریق شبکه های اجتماعی با شماره های همراه 09131629159 و 09124602254 از طریق تماس تلفنی، واتساپ و همچنین تلگرام ارتباط حاصل نمایید.

گبه ماشینی کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
2 / 10
از 1 کاربر