09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 20 تير 1398 در ساعت 13 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش فرانسوی که با نام تابلو فرش های اروپایی شناخته می شوند، با قیمت فروش خوب و ارزان در طرح های معروف و زیبا در این گالری عرضه می شوند.

تابلو فرش فرانسوی که به نام تابلو فرش های اروپایی شناخته می شوند در طرح های مختلف از جمله تابلو فرش فلامینگو باز، تابلو فرش جشن پاپ، شاعر جوان، شام آخر، بدرقه عروس، بازار، پاسورباز کوچک، پیانو زن، پرنسس، تاب باز، همسایه، خداحافظی و ده ها نقشه دیگر تولید می شود. فرش پرسان پارس قیمت تابلو فرش فرانسوی را به صورت عمده و در ابعاد 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و همچنین 150 در 100 سانتی متر عرضه می دارد. همچنین علاوه بر تابلو فرش فرانسوی انواع تابلو فرش تندیس از جمله قایق عشق، لیدی گودیوا، مهر مادر، حضورت مریم، دختر اسب سوار به صورت بافتی، چاپی و کلاریس در این مجموعه تولید و عرضه می شود. تابلو فرش فرانسوی های بافتی به صورت فرش 1000 شانه، 1200 به فروش می رسند که به تازگی تابلو فرش 1500 شانه نیز وارد سبد محصولات تابلو فرش اروپایی شده است.

عکس و قیمت انواع مدل تابلو فرش اروپایی

قیمت تابلو فرش اروپایی به معیارهای مختلفی بستگی دارد که یکی از این شاخصه ها در تابلو فرش ماشینی بافتی میزان شانه و تراکم تابلو فرش اروپایی می باشد. به دلیل وجود رنگ های بسیار زیاد در انواع مدل تابلو فرش اروپایی، نوع 1200 و 1500 شانه که از ظرافت بالاتری برخوردار بوده بسیار زیباتر می باشند. عکس های انواع تابلو فرش همراه با قیمت تابلو فرش فرانسوی اروپایی در گالری وبسایت تابلو فرش پرسان پارس قرار گرفته است که می توانید آن ها را مشاهده نمایید و همچنین در شبکه های اجتماعی مجموعه تصاویر جدیدترین تابلو فرش های اروپایی و فرانسوی قرار گرفته است که امکان سفارش در ابعاد مختلف با قاب های متنوع وجود دارد. این مجموعه با عرضه قاب های چوبی، ام دی اف و پی وی سی، تابلو فرش فرانسوی را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. لیست قیمت تابلو فرش اروپایی در وبسایت فرش پرسان پارس قابل مشاهده می باشد.

تابلو فرش فرانسوی

قیمت تابلو فرش ماشینی بزرگ وان یکاد

تابلو فرش بزرگ ماشینی تا ابعاد 1.5 در 1 متر در مجموعه پرسان پارس در انواع حالت های بافتی، چاپی و کلاریس موجود می باشد. قیمت تابلو فرش وان یکاد با توجه به نوع بافت آن و ابعاد آن ممکن است متفاوت باشد. در ابتدا لازم است بدانید تابلو فرش وان یکاد به صورت تابلو فرش بافت ماشینی 700، 1000 و 1200 شانه و در نوع چاپی و کلاریس آن به صورت 1000 و 1200 عرضه می شود که نوع بافتی آن قیمت مناسب تری دارد و تابلو فرش چاپی و کلاریس جهت تولید انواع تابلو فرش فرانسوی که دارای رنگ های زیادی می باشند امورد استفاده قرار می گیرند. قیمت تابلو فرش وان یکاد 700 شانه سایز 70 در 50 نسبت به سایر تابلو فرش ها ارزان تر می باشد. لازم به ذکر است نوعی از تابلو فرش های آیه به نام تابلو فرش اصلاحی در بازار موجود می باشد که از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر تابلو فرش های ماشینی برخوردار هستند.

تابلو فرش فرانسوی

قیمت تابلو فرش ماشینی ارزان

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت تابلو فرش ماشینی به فاکتورهای متفاوتی وابسته است و هیچ ارزان بودن و یا گران بودنی به دلیل نیست. مجموعه پرسان پارس انواع تابلو فرانسوی اروپایی، تابلو فرش منظره، و تابلو فرش آیات قرانی را به صورت کلی و جزئی به فروش می رساند. قیمت تابلو فرش فرانسوی کلاریس در ابعاد بزرگ بیشتر از سایر تابلو فرش ها و قیمت تابلو فرش آیه اصلاحی ارزان تر از دیگر تابلو فرش های ماشینی می باشد. برای خرید تابلو فرش ماشینی ارزان قیمت و یا مشاهده جدیدترین طرح های سال 98 کانال ما در شبکه های اجتماعی و یا گالری سایت فرش پرسان پارس را دنبال نمایید. اگر قصد آگاهی از پر فروش ترین تابلو فرش های ارزان قیمت منظره، تندیس، مینیاتوری، آیات و همچنین تابلو فرش فرانسوی را دارید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

تابلو فرش فرانسوی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 2 کاربر