09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 اسفند 1397 در ساعت 11 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش لایت طرح ترک یکی از مدل های جدید فرش ماشینی ایرانی است که با سبک طراحی و رنگ بندی متفاوتی که دارد توانسته بخش بزرگی از بازار فرش را متحول کند.

صنعت فرش ماشینی در ایران یک صنعت بزرگ و رو به رشد می باشد که به علت تنوع در محصولات و با توجه به نیاز و سلیقه مردم شاخه های زیادی در طی سال های اخیر به آن اضافه شده است. یکی از جدیدترین شاخه های این صنعت، تولید فرش لایت یا فرش طرح ترک می باشد که از نظر طراحی، نوع بافت و رنگ آمیزی فرش، با مدل های رایج فرش کلاسیک رایج بسیار متفاوت است. فرش لایت یا فرش طرح ترک عمدتا دارای یک نقشه ساده و خلوت با تعداد رنگ کم است و اغلب رنگ های به کار رفته در آن هم شامل رنگ های خنثی مثل فرش کرم رنگ، صورتی، نقره ای و... بوده و رنگ جذاب و چشمگیر در آن به کار نمی رود و عمدتا دارای رنگ روشن و سرد هستند. یعنی شما اگر یک فضای با طراحی خاص و شکیل و در عین حال خلوت نیاز داشته باشید؛ فرش لایت یا فرش طرح ترک می تواند به زیبایی هرچه تمام تر دکور شما را تزیین نموده و در عین حال موجب شلخته شدن و پر زرق و برق شدن چیدمان منزل هم نشود.

قیمت فرش طرح ترک کاشان

در کاشان انواع مختلفی از فرش لایت تولید می شود که از نظر شانه و تراکم، نوع بافت و رنگ هر شرکتی شبک خاصی برای تولید این مدل فرش در نظر گرفته که منحصر به فرد می باشد. برای مثال اکثر کارخانه ها فرش 1200شانه گل برجسته را برای تولید فرش طرح ترک انتخاب کرده اند که بافت آن ظریف، زیبا و نازک است و به همین دلیل بیشترین تنوع فرش لایت در کیفیت فرش 1200 شانه می باشد. اما شرکت های زیادی هم هستند که طراحی و بافت فرش لایت را روی فرش 1000 شانه یا فرش 700 شانه سوپربرایت انجام داده اند. لذا قیمت فرش طرح ترک هم در بازار بسیار متنوع است و هر نمایشکاهی با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافی که در فرش لایت به کار رفته است، قیمت های به خصوصی را ارائه می دهد. قاعدتا فرش طرح ترک 700 شانه دارای کمترین میزان قیمت بوده و فرش لایت 1200 شانه بیشترین میزان قیمت را دارا می باشد. اما جزییات دقیق قیمت فرش ماشینی را شما می بایست برای هر فرش از کارشناسان فروش استعلام بگیرید.

فرش لایت

خرید اینترنتی فرش ماشینی لایت

فرش ماشینی لایت سوپر برایت در نمایشگاه های فرش بزرگ به خصوص در شهرهای بزرگ تنوع زیادی دارد و البته قیمت فروش آن هم به علت جدید و خاص بودن این فرش بالا است. در شهر های کوچک هم به دلیل اینکه این مدل فرش لایت هنوز شناخته شده نیست و فروش زیادی ندارد، اکثر نمایشکاه های تعداد کمی از آن را برای فروش تهیه کرده اند و این عوامل موجب شده علاقه مندان به این مدل فرش طرح ترک جدید برای تهیه آن از طریق خرید اینترنتی فرش به صورت مستقیم از کارخانه اقدام نمایند، تا هم تنوع زیادی از طرح های تولیدی آن مشاهده کنند و هم قیمت فرش لایت برایشان به حداقل برسد.

در سایت فرش پرسان پارس مدل های زیادی از فرش طرح ترک یا همان فرش لایت سوپربرایت برای فروش بی واسطه از کارخانه ارائه شده است که می توانید قیمت و نقشه های جدید آن را از طریق شبکه های اجتماعی مجموعه از کارشناسان دریافت نمایید.

فرش طرح ترک

فرش طرح ترک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر