09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 8 آبان 1398 در ساعت 18 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 12 متری 1200 شانه،فرش 1200 شانه کاشان، فرش 1200 شانه گل برجسته، فرش 12 متری ماشینی، فرش 700 شانه 12 متری.

خرید فرش ماشینی در ابعاد مناسب می تواند به زیباتر شدن خانه شما کمک زیادی کند. اینکه با توجه به ابعاد و فضای داخلی خانه چه اندازه برای فرش منزل مناسب است به نوع کفپوش شما، ابعاد پذیرایی، نوع مبلمان و سلیقه شما بستگی دارد. برخی از افراد دوست دارند فرش در ابعاد کوچکتر از پذیرایی پهن شود و اطراف آن روی سرامیک یا پارکت مبلمانشان قرار گیرد. در چنین حالتی هم باید توجه داشت بزرگترین سایز فرش ماشینی که تمامی فضای وسط مبلمان را می پوشاند انتخاب نمود. زیرا هر نوع فرشی که انتخاب کنید در ابعاد بزرگتر جلوه بهتری دارد. برای مثال یک طرح مشخص به خصوص طرح هایی که دارای نقشه ریز و پرگل هستند در فرش 12 متری جلوه بهتری نسبت به فرش 9 متری یا فرش 6 متری دارد.

فرش 12 متری ماشینی کاشان

استاندارد ترین سایز فرش ماشینی کاشان همیشه در تمامی کارخانه ها، فرش 12 متری است و فرش نمی کند فرش 12 متری 1200 شانه باشد یا فرش 12 متری 1500 شانه، در هر صورت تمامی نقشه های فرش ابتدا در قالب یک فرش 12 متری طراحی شده و سپس دیگر سایز های فرش با توجه به نقشه آن طراحی شده و بافته می شوند. بنابراین همیشه زیباترین نقشه و دقیق ترین نقشه فرش مربوط به فرش 12 متری می شود. برخی از شرکت های بزرگ و معتبر تمامی سایز های فرش را طبق اصول استاندارد از صفر طراحی می کنند و تنها با تغییر سایز ها یک فرش کوچکتر تر طراحی نمی شود، بلکه تمامی جزییات برای نقشه های کوچکتر هم از صفر طراحی می شود تا رخ فرش تغییر نکند و زیبایی آن تحت تاثیر ابعاد قرار نگیرد. اما از آنجایی که خریداران این جزییات در طراحی فرش را نمی توانند تشخیص دهند، برای اطمینان بیشتر بهتر است از مجموعه های معتبر خرید فرش ماشینی را انجام دهند.

فرش 12 متری

قیمت فرش 12 متری 1200 شانه

انتخاب و خرید فرش عمدتا از روی طرح و نقشه آن صورت می گیرد، به همین دلیل هم هست که خرید اینترنتی فرش رونق زیادی دارد، چراکه خریداران طرح و نقشه فرش، نمونه بافته شده و رنگ بندی آن را به راحتی از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند و سپس با توجه به مشخصات فنی که در سایت ارائه شده است فرش مناسبی برای منزل خود انتخاب می کنند. اگر قصد خرید فرش 12 متری ظریف و زیبا دارید، فرش 12 متری 1200 شانه یکی از زیباترین انواع فرش ماشینی است که تنوع خوبی هم در این سایت دارد و به دو صورت فرش 12 متری 1200 شانه گل برجسته و معمولی در گالری سایت قرار داده شده است. البته تمامی طرح های دارای ابعاد مختلف هستند که به صورت حرفه ای طراحی و بافته شده اند و علاوه بر سایز فرش 12 متری 1200 شانه شما می توانید سایز اندازه های مورد نیازتان را هم از طریق این سایت سفارش دهید. قیمت فرش 1200 شانه 12 متری و دیگر اندازه های آن نیز در این سایت ارائه شده است که هنگام خرید لازم است استعلام دقیق تر قیمت روز فرش را از کارشناسان مجددا استعلام بگیرید.

فرش 12 متری

فرش 12 متری 1200 شانه گل برجسته

یکی از جدیدترین روش های تولید فرش ماشینی، استفاده از نخ هایبالک در بافت فرش می باشد که در نهایت پس از تکمیل فرآیند تولید، فرش 12 متری 1200 شانه گل برجسته شده و رخ و ظاهری متفاوت و جذاب خواهد داشت. فرش 1200 شانه گل برجسته به این علت که ظرافت و زیبایی منحصر به فردی دارد پیشنهاد می شود. برای مثال در بازار فرش 12 متری 700 شانه گل برجسته هم وجود دارد، اما به دلیل اینکه فرش 700 شانه دارای بافت درشت تری است در حالت گل برجسته رخ چندان زیبایی ندارد و اگر قرار باشد، یک فرش 2 متری گل برجسته خریداری کند، اولویت شما می بایست فرش های ظریف و زیبا باشد که زیبایی و طراحی متفاوت و منحصر به فردی دارند. فرش 1500 شانه گل برجسته هم که در حال تولید و عرضه به بازار است می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به فرش هایبالک علاقه مند هستند.

فرش 1200 شانه گل برجسته

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر