09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 30 آبان 1398 در ساعت 12 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی هزار شانه، فروش اینترنتی فرش کاشان، قیمت فرش های 1000 شانه تراکم 3000، فروش فرش از درب کارخانه.

پایتخت فرش ماشینی کشور شهر کاشان می باشد که در آن کارخانجات زیادی اقدام به تولید انواع جدیدترین طرح های  فرش هزار شانه کاشان می کنند. کیفیت بالا، قیمت ارزان، تنوع طرح و رنگ از ویژگی های فروش اینترنتی فرش 1000 شانه از درب کارخانه می باشد.

فرش ماشینی 1000 شانه حد اعتدال در انواع طرح های قالی ماشینی به شمار می رود و در واقع ترکیبی از فرش 700 شانه تراکم 2550 و همچنین فرش 1200 شانه تراکم 3600 می باشد. خصوصیت بارز در این فرش قیمت مناسب، ریز بافتی و دستباف گونه بودن آن می باشد که سبب اقبال خوب فروش این محصول و استقبال خریداران از آن شده است.

کیفیت فرش 1000 شانه کاشان

جنس نخ فرش هزار شانه کاشان چیست؟ درجه یک بودن کیفیت فرش ماشینی 1000 شانه مستلزم استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد که صنایع کارخانه فرش کاشان با توجه به فروش اینترنتی فرش 1000 شانه از نخ اکریلیک هیت ست آلمانی و ترکیه ای در بافت این نوع فرش استفاده می کند که نرمی بی نظیری به فرش می دهد و پرزدهی آن را به حداقل می رساند.

تراکم 3000 به کار رفته در فرش هزار شانه کاشان موجب شده این فرش وزن بالایی داشته باشد و در نتیجه استحکام خوبی در برابر حرارت و کوبیده شدن از خود نشان بدهد.

فرش هزار شانه کاشان

دکوراسیون مدرن و فرش 1000 شانه

به تازگی یکی از محصولاتی که در فروش اینترنتی فرش 1000 شانه کاشان عرضه می شود فرش بامبو با تراکم 3600 می باشد که دارای طرح های مدرن بی شماری می باشد و در دکوراسیون منازل امروزی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3600 علاوه بر شکل های مستطیلی به صورت فرش گرد و فرش بیضی نیز به مرحله تولید رسیده است که می تواند زیبایی صد چندانی به چیدمان دکور خانه شما دهد. فرش هزار شانه کاشان امروزه در اشکال مستطیل با اندازه های فرش 4 متری، فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری در رنگ های آبی فیروزه ای، کاربنی، کرم، سرمه ای، روناسی، طوسی، فیلی ارائه می شود که این تنوع جوابگوی سلیقه های مختلف می باشد.

مرکز فروش فرش هزار شانه کاشان

فرش هزار شانه کاشان در مرکز فروش اینترنتی فرش 1000 شانه پرسان پارس با قیمت مناسب به سراسر کشور ارسال می شود. یکی از روش های راحت و مطمئن خرید فرش ماشینی، تهیه آن از کارخانه می باشد. اما چطور می توان فرش را از کارخانه خریداری کرد؟ برای خرید فرش از درب کارخانه پس از این که طرح، رنگ و ابعاد فرش مورد نظرتان را انتخاب کردید می توانید با ارتباط به کارشناسان از طریق شبکه های اجتماعی و یا شماره های تماس شرکت اقدام به خرید نمایید.

قیمت ارزان تر به دلیل فروش بی واسطه و مستقیم از کارخانه، کیفیت درجه یک، ارائه ضمانتنامه کتبی، ارسال رایگان به سراسر کشور از ویژگی های این روش از خرید می باشد.

فروش فرش 1000 شانه

مدل های فرش ماشینی 1000 شانه

انواع مدل های فرش هزار شانه کاشان کدامند؟ کارخانه فرش ماشینی طرح های مدرن و سنتی فرش 1000 شانه را در بالاترین کیفیت تولید می نماید اما مدل های آن با توجه به سلیقه های گوناگون، متنوع می باشد تا جوابگوی نیازهای شما عزیزان باشد.

در فروشگاه پرسان پارس که فروش اینترنتی فرش 1000 شانه کاشان صورت می گیرد طرح های سنتی (کلاسیک) و مدرن بافت می شوند. طرح های نائین، اصفهان، افشان، گلستان، فرانسوی، هالیدی از نقشه های محبوب نزد خریداران می باشد که تولید کنندگان را مجاب به تولید با رنگ بندی های متنوع و کامل کرده است.

در انتخاب مدل فرش هزار شانه کاشان متراژ پذیرایی و یا اتاق ها مهم می باشد چرا که در ابعاد کوچک تر بهتر است از نقشه های خلوت و رنگ روشن استفاده کنید که به بزرگ نشان دادن منزل شما کمک کرده باشد.

دیگر محصولات کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان با بهره مندی از مدرن ترین دستگاه های بافت فرش ماشینی علاوه بر فرش 1000 شانه تراکم 3000، به تازگی فرش 1500 شانه تراکم 4500 را به عنوان ریز بافت ترین فرش دنیا به سبد محصولات تولیدی خود اضافه کرده است. همچنین از دیگر محصولات تولیدی می توان فرش 700 شانه ضخیم، فرش 1200 شانه گل برجسته و فرش 500 شانه ارزان قیمت را اشاره کرد که در طرح های جدید و امروزی تولید و به فروش می رسند.

فروش اینترنتی فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر